160 هزار دانش آموز بسیجی در تشکل های مختلف آموزش و پرورش لرستان را یاری می دهند

خرم آباد ( پانا ) - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: 160هزا ر دانش آموز بسیجی و ۱۸ هزار فرهنگی بسیجی ، در قالب بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در ۱۹۷۹ واحد بسیج در تشکل های مختلف آموزش و پرورش لرستان را یاری می دهند.

کد مطلب: ۸۶۷۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
160 هزار دانش آموز بسیجی در تشکل های مختلف آموزش و پرورش لرستان را یاری می دهند

مدیر کل آموزش و پرورش استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و جمعی از دانش آموزان گفت: روز ۱۳ آبان با حوادث ارزشمندی که دارد مشحون از خاطرات تلخ و شیرینی برای ملت ایران است .

رضا زینی وند مقدم به تبعید حضرت امام (ره) به خاطر اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون در سال ۴۳ ، همچنین تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) و همچنین کشتار تعدادی از دانش‌آموزان توسط رژیم سفاک پهلوی اشاره کرد .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه گفت: یکی از شاخه‌های مهم بسیج، بسیج دانش آموزی است که در طول انقلاب، همه توطئه ها و ترفندهایی که برعلیه انقلاب انجام شده ، در قالب تشکل های مردمی و ازجمله بسیج دانش آموزی خنثی شده است.

وی تصریح کرد: بسیجیان سرافراز با حضور خود در صحنه های مختلف ضامن تداوم انقلاب و حفظ آب و خاک این کشور شده اند.
زینی وند مقدم با اشاره به اینکه این هفته به مناسبت شهادت دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده تحت عنوان هفته بسیج دانش آموزی نام گرفته است گفت : در استان لرستان ۱۶۰ هزار دانش آموز بسیجی و ۱۸ هزار فرهنگی بسیجی ، در قالب بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در ۱۹۷۹ واحد بسیج در تشکل های مختلف در حال فعالیت هستند و آموزش و پرورش را در زمینه های مختلف یاری می دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار