در مدرسه شهید عبدالی منطقه ۶ تهران

وزیر آموزش و پرورش زنگ استکبارستیزی را به صدا در آورد

تهران (پانا) - سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، در صبح روز ملی گردهمایی سیزده آبان زنگ استکبارستیزی را در مدرسه شهید عبدالی تهران به صدا درآورد.

کد مطلب: ۸۶۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش زنگ استکبارستیزی را به صدا در آورد

سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی، تبعید حضرت امام و روز دانش‌آموز است.

در این مراسم همچنین معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و‌پرورش حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم گفت: «خداوند بزرگ و مهربان را به واسطه همه الطاف و نعمت‌هایش سپاسگزاریم. امروز مناسبت‌هایی زیادی دارد و از جمله روز دانش‌آموز است، این مراسم به نمایندگی برای ۱۴ میلیون دانش‌آموز برگزار می‌شود.»

عباسعلی باقری ادامه داد: «امریکا خوی و صفت تکبر دارد، خودش را همیشه بالا می‌بیند و متکبر بودن صفت شیطانی است. خداوند وقتی شیطان را راند که متکبر شد زیرا وقتی به شیطان دستور داد که به آدم سجده کن، استکبار ورزید. هر فردی متکبر شود، از خدا دور و به شیطان نزدیک شده است.»

او افزود: «آمریکا همانطور که امام فرمودند، شیطان بزرگ است. با عریستان قرارداد چند صد میلیارد دلاری می‌بندد ولی آن را گاو شیرده صدا می‌زند. اینکه ما با آمریکا نمی‌توانیم کنار بیاییم به خاطر روحیه تکبر اوست.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: «آمریکا همه جهان را زیردست خود می‌بیند. برای همین ما امروز را روز ملی استکبارستیزی قرار داده‌ایم. زنگ اول مهر، زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی و زنگ انقلاب‌، ما همین سه زنگ را داریم و به خاطر اهمیت این روز، یکی از زنگ‌هاست و من مطمئنم روحیه استکبارستیزی در همه شما نهادینه شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار