به مناسبت روز آزمایشگاه برگزار شد؛

افتتاح نمایشگاه شیرین کاری‌های علمی دانش آموزان شهرستان اسکو

اسکو(پانا) - به مناسبت روز آزمایشگاه و با حضور رجبی معاون فرماندار و مدیرآموزش و پروررش شهرستان اسکو ،نمایشگاه شیرین کاری های علمی دانش آموزان شهرستان اسکو در سه بخش فیزیک ، شیمی و زیست شناسی در محل پژوهش سرای دانش آموزی امام خمینی(ره) اسکو ، افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۶۷۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه شیرین کاری‌های علمی دانش آموزان شهرستان اسکو

به مناسبت روز آزمایشگاه و با حضور رجبی معاون فرماندار و مدیرآموزش و پروررش شهرستان اسکو، نمایشگاه شیرین کاری های علمی دانش آموزان شهرستان اسکو در سه بخش فیزیک‌، شیمی و زیست شناسی در محل پژوهش سرای دانش آموزی امام خمینی(ره) اسکو ، افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

در این نمایشگاه که به مناسبت روز آزمایشگاه برگزارشده بیش از 80 نفر از دانش آموزان در غرفه های زیست شناسی، شیمی، فیزیک از مدارس شهرستان اسکو ازمقاطع تحصیلی متوسطه تا پیش دانشگاهی بیش از 150 آزمایش ، نمونه زیست شناسی، فیزیک، شیمی و همچنین سازه‌های ماکارونی به معرض نمایش گذاشتند.

شایان ذکر است، این نمایشگاه از 11 آبان ماه برپاشده که حاصل حضور فعال دانش آموزان در پژوهشسرا و تعامل آنها با کارشناسان می باشد و این نمایشگاه به مدت 5 روز در محل پژوهشسرای امام خمینی (ره) اسکو - خیابان امام خمینی (ره) - بالاتر از چنار جهت استفاده دانش آموزان از کلاس ها و کارگاه ها باز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار