پیام رییس سازمان دانش آموزی خوزستان بمناسبت ۱۳ آبان

اهواز (پانا) -رییس سازمان دانش آموزی خوزستان بمناسبت فرارسیدن۱۳ آبان پیامی صادر کرد .

کد مطلب: ۸۶۷۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام رییس سازمان دانش آموزی خوزستان بمناسبت ۱۳ آبان

در متن این پیام آمده است:

دانش آموزان عزیز، ملت رشید ایران

سیزده آبان فرصت بازخوانی تاریخ معاصر سراسر تلاش و کوشش ملت ایران در مبارزه با استکبار و استعمار جهانی و استبداد داخلی است ویژگی این روز بزرگ حضور پرشور جوانان کنار سایر اقشار جامعه و ایجاد روحی یکپارچه، در تاسیس نظامی نه شرقی و نه غربی، متاثر از رای احاد ملت، مستقل و خدمتگذار به مردم بود.

تجربه چهل سال ایستادگی و مبارزه پرشور جوانان و مردم ایران اسلامی به ما آموخت که عرصه مبارزه با آمریکا نیاز به حضوری موثر و فعال در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، نظامی و نیز جبهه تاثیرگذار مبارزه دیپلماتیک دارد.
ایران اسلامی در حالی به استقبال چهلمین سالگرد مبارزه با استکبار آمریکا می رود که با درایت رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید در به نتیجه رساندن مذاکرات 1+4«برجام»، آمریکا را به منزوی ترین و منفورترین کشور دنیا بویژه در منطقه، تبدیل نموده است.
این پیروزی بزرگ در سایه درسهایی است که جوانان و ملت مسلمان ایران از سالهای مبارزه با استکبار آموخته است.
دانش آموزان و جوانان عزیز کشور ایران اسلامی در حالی اینروز تاریخ ساز را گرامی می دارند که از تلفیق شور و شعور جوانان و همه اقشار جامعه، انقلاب اسلامی در مواجهه با آمریکا و ارتجاع منطقه در همه عرصه ها، دست برتر را دارد و به فرموده مقام معظم رهبری؛ انقلاب اسلامی از همه دوران چهل سال گذشته قویتر و آمریکا از همه این دوران ضعیفتر است.
آنچه ما را در مبارزه با استکبار در موقعیت برتر قرار داده و ما را در پیچ وخم مشکلات ناشی از تحریمهای ظالمانه آمریکا و ازنابش مانند گذشته به سلامت عبور خواهد داد وحدت کلمه و همبستگی ملت رشید ایران حول محور رهبری نظام اسلامی و پرهیز از اختلافات داخلی است.

علیرضامسرور

رییس سازمان دانش آموزی خوزستان

و من الله التوفق
13 آبان ماه 1397

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار