مدیر کل آموزش و پرورش البرز در نشست با اعضای انجمن اسلامی معلمان استان :

در چارچوب قانون باید مطالبه گر باشیم

قاسمی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در نشست با اعضای انجمن اسلامی معلمان البرز با اشاره به اهمیت نقد پذیری و مطالبه گری در جامعه ی فرهنگیان گفت : فرهنگیان عزیز باید ارزش و جایگاه رفیع خود را بدانند و به خوبی از آن دفاع نمایند و این مهم با مطالبه گری در چارچوب قانون و پذیرش نقد منصفانه محقق خواهد شد .

کد مطلب: ۸۶۷۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
در چارچوب قانون باید مطالبه گر باشیم

قاسمی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در نشست صمیمی با اعضای انجمن اسلامی معلمان این استان ، انجام کار گروهی را یکی از مشخصه های یک مجموعه پویا برشمرد و افزود : انجام فعالیت های حزبی در چارچوب قانون ،عامل ارتقاء روحیه همکاری و رفع مشکلات خواهد شد و حضور افراد ریشه دار و با شناسنامه در هر مجموعه قابل احترام است .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اخلاق گرایی در مجموعه آموزش و پرورش افزود : جایگاه آموزش و پرورش بسیار رفیع است و احاد افراد جامعه بدهکار نظام تعلیم و تربیت هستند فلذا همین موضوع باعث می گردد تا حرمت ها هر چه بیشتر در این مجموعه نگه داشته شود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرزدر ادامه سخنان خود تصریح کرد : اعتقاد دارم جایگاه آموزش و پرورش نباید سیاسی شود، لیکن عملکرد شایسته و صحیح ما مدیران و مسئولین در دولت تدبیر و اُمید باید عامل جلب رضایت مردم و در نتیجه اشاعه تفکر اصلاح طلبی گردد .

وی با اشاره به اهمیت گفتگو و ترویج هر چه بیشتر فرهنگ اخلاق گرایی در راستای رفع موانع موجود افزود : مشکلات در آموزش و پرورش بدون حمایت های مردم و حاکمیت رفع نخواهد شد و ما توامان نیازمند مشارکت و نظارت اولیاء دانش آموزان هستیم .

قاسمی، با اشاره به ویژگی های یک مدیر کار آمد در مجموعه آموزش و پرورش گفت : حوصله مندی ، نجابت، خود انتقادی و اخلاق مداریِ بدون ریاکاری از مشخصه های یک مدیر واقعی است و انتصاب چنین مدیرانی ، نمادی از شایسته سالاری در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید می باشد .

وی در خاتمه سخنان خود از اعضای انجمن اسلامی معلمان البرز درخواست نمود تا با ارائه پیشنهادات و ایده های مفید خود ، روند رو به رشد عملکرد آموزش و پرورش در استان البرز را شتاب بخشند .

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آقای اتابکی ، رئیس انجمن اسلامی معلمان استان البرز طی سخنانی ضمن تبریک انتصاب آقای قاسمی به سمت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ، گزارشی از عملکرد این انجمن در استان ارائه نمود و در ادامه نمایندگانی از مناطق و نواحی مختلف استان به بیان نظرات و پبشنهادات خود پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار