معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

طرح ملی دادرس در مدارس استان بوشهر برگزار می شود

بوشهر(پانا)_معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح ملی دادرس در قالب 150 تیم از مدارس استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۷۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی دادرس در مدارس استان بوشهر برگزار می شود

حسن قلندری در نشست با مسئولین هلال احمر استان بوشهر گفت : طرح دادرس در قالب 150 تیم از مدارس استان در سال تحصیلی جاری اجرا می شود.

قلندری افزود : طرح دادرس یکی از طرح های مهمی است که در حوزه آموزش وپرورش با همکاری هلال احمر انجام می شود.

قلندری گفت : این طرح در پایه هشتم مدارس متوسطه دوره اول اجرا می شود .

وی تصریح نمود : زمان اجرای آموزش های این طرح به مدت ۸ساعت درسی (معادل ۱۶ساعت) با هماهنگی مسئولان آموزش و پرورش و مدرسه با حضور مربی هلال احمر صورت می پذیرد.

قلندری با اشاره به اینکه حداقل تعداد دانش آموزان در هر مدرسه ۳۰نفر جهت تشکیل دو تیم آماده ۱۴نفره به علاوه یک نفر ذخیره برای هر تیم خواهد بود ادامه داد: تیم های برگزیده هر مدرسه در مرحله شهرستانی مطابق شیوه نامه به رقابت خواهند پرداخت تا تیم برگزیده هر شهرستان مشخص شود.

معاون هلال احمر استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تقدیر از همکاری های معاونت تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان، اظهار امیدواری کرد که امسال نیز همچون سال گذشته و حتی بهتر از سال های قبل تیم های استان موفق به کسب افتخارات ملی خواهند شد.

غریبی همچنین یادآور شد: طی مراسمی با حضور مسئولین، از تیم های افتخار آفرین سال گذشته تجلیل خواهد شد.

گفتنی است، آموزش های لازم برای این طرح ملی تا پایان آذرماه باید خاتمه یابد و مرحله درون مدرسه ای تا تاریخ ۱۵دی ماه ۹۷و شهرستانی تا تاریخ ۳۰دی ماه برگزار شود.

شایان ذکر است، در سال گذشته تیم دادرس دختران از مدرسه اتحاد بوشهر و تیم پسران از مدرسه شهید باقری شهرستان جم به عنوان نمایندگان استان بوشهر در جشنواره کشوری حائز مدال های افتخارآمیزی شدند و تیم مدرسه شهید باقری جم علاوه بر کسب مدال های رنگارنگ موفق به دریافت جام بشر دوستی مسابقات نیز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار