تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 13 آبان

تهران (پانا)- با توجه به اینکه از ساعت 10 تا 12 فردا، مراسم یوم‌ا... سیزدهم آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود، تمهیدات ترافیکی برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۸۶۷۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات ترافیکی راهپیمایی 13 آبان

با توجه به اینکه از ساعت 10 تا 12 فردا، مراسم یوم‌ا... سیزدهم آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود، تمهیدات ترافیکی برای این مراسم در نظر گرفته شده است.
عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ساعت 6 صبح تا خاتمه مراسم راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیکی در کلیه معابر پیرامون مسیرهای راهپیمایی و معابر منتهی به لانه جاسوسی سابق آمریکا حضور داشته و نسبت به تسهیل عبور و مرور و جلوگیری از انسداد معابر در محدوده اجرای مراسم اقدام می‌کنند.
در اطراف لانه جاسوسی محدودیت تردد وجود دارد که از ساعت 8 صبح روز یکشنبه اعمال می‌شود. طول خیابان طالقانی از سپهبد قرنی تا مفتح، طول خیابان ایران‌شهر از مقابل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به سمت جنوب، طول خیابان‌ موسوی از تقاطع سمیه به سمت شمال، طول خیابان طالقانی از حافظ به سمت شرق و بهار به سمت غرب، خیابان سپهبد قرنی از میدان فردوسی به سمت شمال، خیابان نجات‌اللهی (ویلا) از انقلاب به سمت شمال و خیابان ایران‌شهر از کریم‌خان به سمت جنوب مشمول این محدودیت می‌شوند.
مسیر خط ویژه خیابان طالقانی در حد فاصل خیابان‌های مفتح و موسوی از ساعت 7 روز شنبه مورخ 12 آبان برای نصب جایگاه برگزاری مراسم مسدود است و مسیر جایگزین برای تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر شرق به غرب از طریق خیابان سمیه است. همچنین ایستگاه متروی تقاطع مفتح طالقانی در صبح روز یکشنبه غیرفعال است.
همچنین محل‌هایی تعیین شده برای توقف اتوبوس‌های شرکت واحد به این شرح است: ضلع جنوبی بلوار کریم‌خان حد فاصل خیابان حافظ تا سپهبد قرنی، ضلع غربی خیابان حافظ حد فاصل کریم‌خان تا طالقانی، خیابان سپهبد قرنی حد فاصل کریم‌خان تا طالقانی در هر دو مسیر، ضلع غربی خیابان سپهبد قرنی حد فاصل طالقانی تا میدان فردوسی، خیابان مفتح حد فاصل میدان هفت تیر تا انقلاب، خیابان طالقانی حد فاصل ولی‌عصر تا نجات‌اللهی و خیابان مفتح تا میدان طالقانی در هر دو مسیر، ضلع جنوبی بلوار کریم‌خان حد فاصل ایران‌شهر تا میدان هفت تیر، خیابان ورکش، خیابان ورزنده، خیابان وصال شیرازی، خیابان ایران‌شهر حد فاصل سمیه تا انقلاب، خیابان موسوی حد فاصل سمیه تا انقلاب، خیابان ایران‌شهر حد فاصل کریم‌خان تا طالقانی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار