مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی

شهید فهمیده بهترین شعار و الگوی تربیتی دانش آموزان است

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: شهید حسین فهمیده بهترین شعار و الگوی تربیتی دانش آموزان و نسل امروزی است.

کد مطلب: ۸۶۷۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شهید فهمیده بهترین شعار و الگوی تربیتی دانش آموزان است

ابراهیم محمدی در آیین گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی که در مدرسه حبیب زاده ناحیه 2 ارومیه برگزار شد ،در خصوص ویژگی های شهید فهمیده گفت: علاقه وافر به امام (ره) ، عشق به وطن ، ایثار و از خودگذشتگی وشجاعت حسین فهمیده در بین مردم و اطرافیان زبانزد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این رابطه ادامه داد: احترام به پدر و مادر و معلمین، وی را به بهترین الگوی تربیتی برای نسل امروز تبدیل ساخته است.

محمدی به نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر حضرت امام (ره) انقلاب دوم بود و دانش آموزان نقش بسیار مهمی را در تحکیم پایه های انقلاب ایفا کردند.

وی افزود: حفظ ارزش های دفاع مقدس و آثار آن وظیفه ما برای تداوم این نقش و تداعی آن برای جوانان امروزی است که مجموعه بسیج در این مهم نقش مهمی را بر عهده دارد.

محمدی ضمن دعوت از همه دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی 13 آبان گفت: استکبار جهانی با راه اندازی جنگ روانی در صدد غلو تأثرات تحریم ها است که حضور در راهپیمایی 13 آبان پاسخی محکم برای نقشه های دشمنان نظام است. ملت ایران برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب بالاترین گام یعنی شهادت را با عشق برداشته و بر خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار