طی مراسمی با حضور مسئولان وزارتی و استانی؛

محمدی سرپرست اداره کل  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی شد

ارومیه (پانا)- «ابراهیم محمدی» مدیر کل آموزش و پرورش استان با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان معرفی شد.

کد مطلب: ۸۶۷۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
محمدی سرپرست اداره کل  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی شد

با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی و معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، «ابراهیم محمدی» مدیر کل آموزش و پرورش استان با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان معرفی شد.

ابراهیم محمدی، سرپرست اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه مجموعه نوسازی مدارس در واقع سنگرسازان نظام تعلیم و تربیت هستند؛ اظهار کرد: متاسفانه از نظر فضای آموزشی جزو چهار استان لازم التوجه کشور هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در مجموع ۲۴هزار و 800 کلاس درس دایر و ۱۸هزار کلاس فیزیکی در استان داریم.

محمدی افزود: 6100 کلاس درس استان نیازمند مقام سازی و 5600کلاس نیازمند تخریب و بازسازی می باشد.

سرپرست اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان با اشاره به وجود 276 کلاس درس کانکسی در سطح استان ادامه داد: 2هزار 300 کلاس درس در حال ساخت و 37 پروژه ملی نیازمند توجه مسئولان است.

وی خاطر نشان کرد: سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی 4.05 متر مربع به ازای هر دانش آموز و از این لحاظ در رتبه 29 کشوری قرار دارد لذا برای حل معضل کمبود فضای آموزشی در استان نیازمند یک نگاه ملی هستیم.

محمدی با بیان اینکه راهبرد اساسی ما شفافیت و پاسخگویی است؛ گفت: پرهیز از مسائل سیاسی در نظام تعلیم و تربیت و اخلاق مداری باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان، مسئولیت پذیری و پاسخگویی، خدمتگزاری به مردم و صداقت و امانتداری را سه نکته مورد تاکید از زبان حضرت علی (ع) در خصوص اخلاق اداری عنوان کرد.

داریوش ورناصری، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تقدیر از زحمات رحمانی مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان خاطر نشان کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی همواره جزو استان های برتر بوده و تلاش مضاعف و همکاری با سرپرست جدید در استمرار این راه ضروریست.

وی با بیان اینکه از تجربیات نیروهای توانمند بهره مند خواهیم برد؛ گفت: جابه جایی مدیران امری طبیعی است و باید سعی کنیم با پرهیز از حواشی، نسبت به انجام ماموریتها کوشا باشیم.

علی مصطفوی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز بیان کرد: تغییر ات لازمه پیشرفت است و وظیفه ما ایجاد زمینه ارتقا همکاران است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از سیاستهای راهبردی دولت تدبیر و امید استفاده از توانمندیهای بانوان است.

احمد رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان در این مراسم با بیان اینکه خدمت به نظام اولویت ماست؛ اظهار کرد: در مدیریت اینجانب، ۸۰۰ کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار