مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

ضرورت مقابله با دسیسه های استکبار برای دانش آموزان تبیین شود

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز 13 آبان و روز دانش آموز تبیین علل مقابله با دسیسه های استکبار را برای دانش آموزان خواستار شد.

کد مطلب: ۸۶۷۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت مقابله با دسیسه های استکبار برای دانش آموزان تبیین شود

ابراهیم محمدی در این پیام که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، نوشت: یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ظهور قدرت ایمان جوانان ایران و یادآور حماسه، ایثار و فداکاری است و هیچگاه از یاد و خاطره مردم انقلابی فراموش نخواهد شد.

وی بیان کرد: این روز تاریخی آموخته های فراوانی برای نسل جوان از جمله ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: از دیگر دستاوردهای این روز لزوم هوشمندی و خودباوری و اتکا به نفس آنان در مقابله با دسیسه ها و فتنه ها و دفاع از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و فرهنگی و همچنین تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار افزون تر است.

وی گفت: اینک بر هر ایرانی غیرتمند وظیفه است با شناختی که از خطرها و آسیب های فرهنگی وارده بر جبهه حق دارد، با افزایش توان علمی و دفاعی خود در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی گام بردارد.

محمدی در این پیام با بیان اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: پیش بینی می شود مردم آذربایجان غربی امسال نیز مانند سال های گذشته که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذاشتند، با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی این روز فریاد خود را در اعتراض به سیاست های نابخردانه آمریکا و هم دستان او سر دهند.

وی بیان کرد: این حضور علاوه بر محکومیت سیاست های نامعقول استکباری تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام راحل را نیز در پی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار