شورای شهری‌ها و مدیر مرکز هنرهای نمایشی مهمان رسول شدند

تهران (پانا) - در ششمین شب از اجرای نمایش «رسول» محسن هاشمی، رئیس شورای شهر به همراه مرتضی الویری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و همچنین شهرام کرمی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی به تماشای این نمایش نشستند.

کد مطلب: ۸۶۷۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
شورای شهری‌ها و مدیر مرکز هنرهای نمایشی مهمان رسول شدند

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، پس از پایان نمایش«رسول» مرتضی الویری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که شورای شهر چه سیاست‌گذاری‌هایی برای افزایش سرانه فرهنگی درنظر گرفته، گفت: «متاسفانه به دلیل محدودیت اعتباری مجبوریم از منابع مردمی برای کارهای فرهنگی استفاده کنیم و شورای شهر از راه به کارگیری سرمایه‌هایی از این دست تصمیم به سیاست‌گذاری بیشتر دارد و نمونه آن اجرای نمایش «رسول» بود.»

در ادامه شهرام کرمی، مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی نیز با استقبال از نمایش«رسول» گفت: «نمایش رسول چند مولفه خوب دارد که می‌توانیم به آن توجه کنیم، اولین عامل اینکه از عناصر حرفه‌ای تئاتر بهره می‌برد و دومین عامل انتخاب یک داستان معاصر و تلفیق آن با شخصیت امام حسین (ع) است. همچنین جنبه‌های بصری و زیبایی‌شناسی در آن رعایت شده است.»

این نمایش را گروه نمایشی «فصل شیدایی» که پیش از این در تهران و ۱۲ استان دیگر روی صحنه رفته است، اجرا می‌کند و با بیش از ۱۷۰ هنرور به عنوان یکی از پرشمارترین نمایش‌ها در زمینه حضور بازیگران شناخته می‌شود. میزبان این اثر نمایشی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد است.

نمایش «رسول» به‌عنوان بزرگترین نمایش میدانی کشور از ۶ تا ۱۸ آبان هر شب ساعت ۱۹ تا ۲۱ در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روی صحنه می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار