دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برای حضور در راهپیمایی 13آبان

شیراز (پانا) - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس طی بیانیه ای امت استکبارستیز و عاشورایی استان فارس را به حضور پرشور و گسترده در تظاهرات ضداستکباری یوم الله سیزدهم آبان دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برای حضور در راهپیمایی 13آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور بیانیه ‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان، شهدای یوم الله سیزده آبان به ویژه دانش آموزان شهید سال 1357 و شهدای دانشجوی پیرو خط امام (ره) و فاتحان لانه جاسوسی آمریکا، یوم الله سیزده آبان را روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت و انزجار امت های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبار ستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی دانست.

در این بیانیه تاکید شده است که آمریکا کماکان محور شرارت و جنایت و راس استکبار است و 13 آبان امسال روز بزرگ فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» خواهد بود .

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ 13 آبان تداعی کننده‌ی اوج بصیرت و ایمان جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی و از ماندگارترین حوادث در تاریخ انقلاب و نقطه ی عطفی در تجلی روح استکبار ستیزی و استقلال طلبی و نایل شدن به اوج قله های عزت و اقتدار است .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در ادامه این بیانیه ضمن دعوت از عموم امت شریف برای شرکت در مراسم ضد استکباری 13 آبان، تاکید کرده است که امسال نیز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با مشت های گره کرده‌ی ملت انقلابی ایران در اقصی نقاط کشور طنین انداز خواهد شد و آحاد مردم همیشه در صحنه ی استان فارس نیز با حضور پر رنگ خود برگ زرینی از تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و بیعت مجدد با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت .

مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز یکشنبه 13 آبان ماه ساعت 9:30 صبح در سراسر استان فارس برگزار خواهد شد و این مراسم در شیراز نیز،ساعت 9:30 دقیقه صبح در بلوار شهیدآیت الله دستغیب، تقاطع خیابان 9 دی، ورودی بست شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار