پوستر جشنواره تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش استان مرکزی رونمایی شد

اراک(پانا)- جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با هدف توسعه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی و پرورش توانمندی های معلمان و دانش آموزان در تولید مواد و رسانه های یادگیری متناسب برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۶۷۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پوستر جشنواره تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش استان مرکزی رونمایی شد

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره استانی تولید محتوای الکترونیکی گفت: این جشنواره در قالب 4 گروه دانش آموزان، معلمان، آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی و دانشجومعلمان برگزار خواهد شد.

احمد حسینی افزود: توانمندسازی معلمان و ایجاد زمینه مناسب جهت تولید محتوای الکترونیکی از اهداف برگزاری این جشنواره بشمار می رود.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام در این جشنواره تا 15 آذرماه به نشانی http://itmedu.ir/forms/login/33 مراجعه نمایند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: شرکت کنندگان تا پایان دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال نمایند.

حسینی خاطرنشان کرد: سال گذشته از بین آثار ارسال شده به دبیرخانه کشوری این جشنواره، 5 اثر موفق به کسب رتبه برتر کشوری و دریافت تندیس شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار