1500 سرویس مدرسه ساماندهی نشده در همدان فعالیت می کنند

همدان (پانا) - مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از فعالیت یک هزار و 500 سرویس مدرسه ساماندهی نشده در همدان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۷۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
1500 سرویس مدرسه ساماندهی نشده در همدان فعالیت می کنند

میلاد کریمی دیروز در گفتگویی با بیان اینکه امسال تعداد قابل توجهی از سرویس‌های مدارس همدان برچسب گرفته‌اند، اظهار کرد: سال گذشته 900 سرویس مدرسه ساماندهی شد و از تیرماه امسال بازرسی‌های دقیقی صورت گرفت و ساماندهی یک‌هزار و 500 سرویس مدرسه انجام شد.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه امسال با افزایش 75 درصدی ساماندهی سرویس مدارس مواجه شدیم، افزود: در حال حاضر 3 هزار سرویس مدرسه دارای برچسب و غیربچسب در شهر فعال است.

وی با تأکید بر اینکه یک‌هزار و 500 سرویس مدرسه تاکنون ساماندهی شده است، خاطرنشان کرد: در صورت همراهی بیشتر آموزش و پرورش آمادگی برای ساماندهی تمام سرویس‌های مدارس وجود دارد.

کریمی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از سرویس‌های مدرسه از سوی بازرسان معاونت تاکسیرانی، گفت: بازرسان در شهر پخش هستند و اگر تاکسی‌ها برچسب سرویس، معاینه فنی و... نداشته باشند، آنها را راهنمایی می‌کنند تا اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند.

وی با بیان اینکه قطعاً اگر تخلفات رانندگان ادامه داشته باشد، برخورد لازم صورت می‌گیرد، افزود: در حوزه سرویس مدارس دو نوع تخلف صورت می‌گیرد که بخشی به راهنمایی و رانندگی مربوط می‌شود.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با اشاره به اینکه مواردی از رفع تخلفات سرویس مدارس به حوزه تاکسیرانی برمی‌گردد، تأکید کرد: همشهریان در صورت برخورد با تخلفات سرویس مدارس موارد را به ما انتقال دهند تا برخورد به موقع صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار