دعوت به حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان؛

پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت 13آبان ماه

قزوین (پانا) - مرتضی سمیعی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین پیامی به مناسبت 13آبان ماه روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صادر نمود.

کد مطلب: ۸۶۷۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت 13آبان ماه

بسم الله الرحمن الرحیم

روز سیزدهم آبان ماه به عنوان یکی از نقاط عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران و تجلی پیوند ناگسستنی امام راحل(ره) با دانش آموزان ، دانشجویان و آحاد مردم،در راه رسیدن به آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

این روز به عنوان نمادی از پایمردی ایرانیان در مسیر مبارزه با استعمار و استبداد است که هرساله این پیمان با حضور دانش اموزان جان تازه ای به خود میگیرد.

حضور گسترده و پرشور مسئولین ، فرهنگیان و دانش آموزان عزیز ، بار دیگر نمایشی از وحدت،یکپارچگی و انسجام ملت شریف ایران خواهد بود بود که با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،بصیرت و آگاهی خود را در فضایی مملو از شور انقلابی به عرصه ظهور می رسانید.

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین به عنوان خدمتگزار جامعه بزرگ آموزش و پرورش در استان قزوین ضمن تبریک روز دانش آموز و گرامیداشت یاد و خاطره 276شهید دانش آموز استان قزوین ، از عموم فرهنگیان و دانش آموزان عزیز دعوت می نمایم به مانند سنوات گذشته باحضور پرشور خود در مراسم روز 13آبان ماه ، جواب محکم خود را به یاوه گویی های روزگویان عالم برسانند.

مرتضی سمیعی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار