پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت 13 آبان

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن "سیزدهم آبان ماه"؛روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کر

کد مطلب: ۸۶۷۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت 13 آبان

قاسم علی خدابنده به مناسبت فرا رسیدن "سیزدهم آبان ماه"؛روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است

به نام پروردگار نیکان

دانش آموزان خوب سرزمین نور و آفتاب

سلام بر شما

بی شک شما آینده سازان هوشمند ایران عزیز به خوبی می دانید که استکبار جهانی امروز "امید و اراده" ملت ما را در جنگی تمام عیار نشانه رفته و چون دریافته است تا روحیه انقلابی و شهادت طلبی در جوانان این مرز و بوم زنده است نمی تواند پنجه در پنجه شیرمردان و دلاور زنان مسلمان ایرانی اندازد، ناجوانمردانه و بزدلانه تحریم های غیر انسانی را بر علیه کشورمان اعمال کرده و به این اقدامات خود افتخار هم می کند.

فرزندان عزیزم...

در چنین شرایطی باید اتحاد و همدلی ما بیشتر از همیشه رخ نمایی کند و راهپیمایی "سیزده آبان ماه" می تواند بهترین جلوه گاه این همدلی باشد.

لذا امروز واجب است که بار دیگر دعوت ولی امر مسلمین جهان را لبیک گفته و به جهانیان نشان دهید دانش آموزان ایرانی بر عهدی که پدران خود در سال های پیشین بسته اند ثابت قدم و استوارند.

و اما همکاران ارجمند...

معلمین و فرهنگیان گرانقدر

13 آبان فرصت مناسبی است تا نقش دانش‌آموزان را در انقلاب ملت ایران و تداوم آن بازخوانی کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های عظیم این قشر پویا و پرنشاط جامعه بهره گیریم.

تجربه ارزشمند استکبار ستیزی، تکلیف سنگینی بر دوش اصحاب علم و دانش نهاده است و امروز لازم است همه ما با تکیه بر تعهد و دانش مبتنی بر ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم.
از همین روی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و تکریم یاد و خاطره شهدای دانش آموز، همکاران محترم فرهنگی و همچنین اولیای گرانقدر را به شرکت پرشور در راهپیمایی 13 آبان فرامیخوانم .

یقین دارم انقلاب اسلامی ایران همراه با پشتوانه مردمی خود در گذرگاه تاریخی دیگری که امروز در آن قرار دارد با رویش جوانه های امید و آگاهی و اعتماد سربلند خواهد بود . انشالله

قاسمعلی خدابنده
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی
(آبان ماه 97)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار