گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده

یزد (پانا) - هفته بسیج دانش آموزی با یاد و خاطره دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده در دبیرستان نمونه سعدی شهرستان اردکان با حضور نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش وپرورش استان و جمعی ازمسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۷۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده

در آستانه سیزدهم آبان روز دانش آموز، نماینده مردم اردکان با حضور در جمع دانش آموزان و فرهنگیان مدرسه نمونه سعدی این شهرستان و گرامی داشت این روز، با آنان دیدار و گفتگو کرد.
"محمدرضا تابش" در این مراسم گفت: سیزده آبان یادآور رویدادهای تاثیرگذار در فرآیند انقلاب اسلامی از جمله تسخیر لانه جاسوسی، شهادت دانش آموزان عزیز حسین فهمیده و تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه است که هرکدام سرآغازی بر جوش و خروش مردم ایران بود.
"محمدرضا تابش" در بخش دیگری از سخنانش با تبریک موفقیت رتبه نخست دانش آموزان استان یزد در قبولی کنکور سراسری برای بیست و پنجمین بار متوالی و تقدیر از نقش دانش آموزان، معلمان، مدیران، والدین و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان گفت: این موفقیت ها زمانی کامل می شود که بتوانیم از توانمندی، خلاقیت و ایده های این دانش آموزان در جهت پیشرفت و تعالی استان یزد استفاده کنیم و امیدوارم همه مسئولان استان نیز میدان را برای نقش آفرینی آنان در مدیریت استان بیش از گذشته، فراهم کنند.
در ادامه مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز از اهمیت این روز و رشادت های دانش آموزان سخن گفت و از همه دانش آموزان و دانشجویان خواست که راهپیمایی 13آبان ماه امسال را باشکوه خاص و متفاوت تر از سال های قبل برگزارکنند.
"عباسعلی دانافر" گفت : 25سال صدر نشینی دانش آموزان در کنکور سراسری جایگاه باشکوه و اعتباری خاص را برای استان رقم زده است.
وی به مولفه های موفقیت اشاره کرد و افزود : استان یزد دارای استعداد های سرشاری است که با تلاش و سخت کوشی دانش آموزان یزدی باعث موفقیت آنان در کنکور سراسری شده است.
دانافر به نقش خانواده ها و والدین اشاره کرد و گفت: همراهی و همدلی مسئولان استان، معلمان و مدیران مدارس، در کسب این موفقیت تاثیر بسزایی داشته است.
مدیر کل آموزش و پرورش وظیفه کنونی دانش آموزان استان را تداوم بخشی به این برتری دانست و افزود: باید به گونه ای عمل شود که این موفقیت ماندگار باشد.
گفتنی است حضور معلمان و فرهنگیان پیشکسوت شهرستان و مدیران ادوار مختلف مدرسه سعدی از نکات جالب توجه این مراسم بود.
همچنین دانش آموزان و معلمان مدرسه نمونه سعدی به پاس زحمات و پیگیری های نماینده مردم اردکان در حوزه آموزش و پرورش، لوح سپاس و یادبودی به "تابش" اهدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار