شهردار ارومیه:

مردم در راهپیمایی وحدت بخش ۱۳ آبان حضوری پرشور داشته باشند

ارومیه(پانا)-شهردار ارومیه گفت:مردم در راهپیمایی وحدت بخش ۱۳ آبان حضوری پرشور داشته باشند.

کد مطلب: ۸۶۷۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مردم در راهپیمایی وحدت بخش ۱۳ آبان حضوری پرشور داشته باشند

محمد حضرت پور شهردار ارومیه با گرامیداشت ۱۳ ابان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: باید اعلام انزجار از سیاست‌های استکبار گونه آمریکا و دشمنان اسلام با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه نشان دهیم.

وی افزود: راهپیمایی وحدت بخش روز ۱۳ آبان ماه در شهر ارومیه از ساعت ۹ صبح از سمت خیابان عطایی آغاز و تا میدان انقلاب تداوم خواهد داشت.

شهردار ارومیه با تاکید دوباره بر حضور اقشار مختلف در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، گفت: ملت غیور ایران و به ویژه ارومیه در این مقطع حساس تاریخ که دشمنان اسلام می‌خواهند به هر طریقی امنیت حاکم ایران اسلامی را نابود کنند با حضور آگاهانه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.

حضرت پور عنوان کرد: نقطه عطف گرفتاری‌های موجود در داخل کشور با اراده خود مردم حل می‌شود و دشمنان در این بین برای از بین بردن اتحاد نمی‌توانند کاری را انجام دهند.

وی ادامه داد: بسیاری امنیت حاکم را دوست ندارند و سعی در ناامن جلوه دادن این منطقه و حتی از بین بردن امنیت را دارند، ولی این را بدانند که این خیالات واهی است و ملت همیشه حاضر در صحنه، پاسخ یاوه گویی آن‌ها را همواره خواهد داد.

حضرت پور بیان کرد: اتحاد و انسجام مردم با حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و سایر مناسبت‌های ملی همواره نشان از از اتحاد و انسجام ملت است که منجر به این شده که دشمن پیوسته منفعلانه عمل کند.

شهردار ارومیه گفت: علی رغم تمام توطئه‌های دشمن در طی ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی بر دور نگه داشتن جوانان از اسلام، ولی کماکان جوانان این مرز و بوم آگاه هستند و همواره توطئه‌های آن‌ها را خنثی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار