توزیع بیش از ۸ هزار بسته کمک تحصیلی در هزار مدرسه محروم آذربایجان غربی

ارومیه(پانا) - پویش انسانیت۲ پروانه‌های کاغذی با هدف کمک به تحصیل فرزندان این سرزمین با توزیع ۸ هزار و ۲۰ بسته کمک تحصیلی در ۲۴ منطقه آذربایجان غربی به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۸۶۷۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از ۸ هزار بسته کمک تحصیلی در هزار مدرسه محروم آذربایجان غربی

پویش انسانیت۲ پروانه‌های کاغذی با هدف کمک به تحصیل فرزندان این سرزمین با توزیع ۸ هزار و ۲۰ بسته کمک تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر به ارزش ۶ میلیارد ریال در یکهزار مدرسه محروم در ۲۴ منطقه آذربایجان غربی به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه پویش انسانیت۲ با حضور جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، سرپرست بانک صادرات استان، سرپرست فرمانداری ارومیه، مدیرکل روابط عمومی استانداری، خیرین و خبرنگاران و کارشناسان و مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در محل موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه برگزار شد.

همچنین این پویش مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال برای تامین هزینه‌های سوخت، تغذیه، ملزومات بهداشتی و سرویس مدارس در آموزشگاه‌های شبانه روزی انزل در شهرستان ارومیه به همت خیرین اختصاص داد.

گفتنی است پویش انسانیت۲ با کمک موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه، خیرین، برخی از دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران با هدف تامین ملزومات تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم آذربایجان غربی شکل گرفته بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار