به همت آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید بهشتی ابهر

طرح تلنگر با موضوع مقررات عبور و مرور و آلودگی هوا در ابهر برگزار شد

زنجان(پانا)- به همت آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید بهشتی(دوره اول) ابهر و با هدف نهادینه سازی و ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه طرح تلنگر با موضوع مقررات عبور و مرور و آلودگی هوا در ابهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۷۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح تلنگر با موضوع مقررات عبور و مرور و آلودگی هوا در ابهر برگزار شد

همت آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید بهشتی (دوره اول) ابهر و با هدف نهادینه سازی و ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه طرح تلنگر با موضوع مقررات عبور و مرور و آلودگی هوا در ابهر برگزار شد.

در این طرح که با حضور داود معروفخانی سرپرست آموزش و پرورش ابهر و با مشارکت عوامل اجرایی آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید بهشتی(دوره اول) ، محمد آذر پرند دبیر ارائه کننده طرح و دانش اموزان پایه های هشتم و نهم برگزار گردید دانش آموزان و عوامل اجرایی مدرسه با همکاری راهنمایی و رانندگی با حضور در چهار راه امام حسین(ع) ابهر با در دست داشتن پلاکارد های علائم هشدار دهنده و آگاهی بخش، از رانندگان و عابرانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و هشدار های ترافیکی را رعایت می کنند تشکر نموده و به رانندگان خاطی تذکر دادند.

گفتنی است هدف از اجرای این طرح آموزش نگرشها، باورها و رفتارهای ترافیکی، به دانش اموزان و نهادینه سازی و ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار