مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

ارتقای کیفی و جایگاه اردوگاه های فرهنگی آذربایجان غربی ضروریست

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر ارتقای کیفی و اردوگاه فرهنگی معلم تاکید و گفت: توجه به اردوگاههای آموزش و پرورش در سند تحول مورد تاکید است.

کد مطلب: ۸۶۷۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای کیفی و جایگاه اردوگاه های فرهنگی آذربایجان غربی ضروریست

ابراهیم محمدی در نشست شورای برنامه ریزی اردوگاه های فرهنگی آموزش و پرورش استان در ارومیه با معاونت پرورشی افزود: توانمند سازی نیروهای انسانی اردوگاهها، توسعه و تجهیز و به روز نمودن تجهیزات این مکانهای فرهنگی جزو ضرورت هاست.

وی اضافه کرد: توجه به موضوع در آمد زایی و بهره مندی از راهکارهای تقویت این درآمدها نیز در چهارچوب قانون مطلوب است.

محمدی ادامه داد: تهیه و تدوین طرح جامع اردوگاه های استان به عنوان سند توسعه، ایجاد تعامل با مراجعین ذی نفع در رفع موانع و کمبودها نیز از نکات قابل توجه است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت اقدامات انجام شده در این حوزه بیان کرد: راهیان نور و میزبانی از زائران این برنامه فرهنگی عظیم یکی از مهمترین فعالیتهای این معاونت در سالجاری بود.

قدرت اله قاسمی با برشمردن انتظارات این معاونت از اعضای شورای برنامه ریزی اردوگاههای فرهنگی و تربیتی استان افزود: توجه به تامین نیازمندیهای سخت افزاری اردوگاه فرهنگی و تربیتی معلم به خاطر نقش ان در برنامه های متمرکز استانی و کشوری لازم است.

در ادامه این ایین تصمیمات لازم برای توسعه سخت افزاری و و نرم افزاری این اردوگاه اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار