سرپرست آموزش و پرورش خراسان شمالی :

امسال 5 هزارو 600نفر به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد

بجنورد (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه هماهنگی راهیان نور از اعزام 5هزارو600 نفر به اردوهای راهیان نور در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۷۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
امسال 5 هزارو 600نفر به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد

عباس سعیدی سرپرست آموزش و پرورش خراسان شمالی ضمن تشکر از همکاری همه جانبه سپاه با آموزش و پرورش در برنامه های مختلف گفت‌: راهیان نور از مهمترین و تأثیرگذار ترین برنامه های تربیتی است که با هدف حفظ ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل امروزی اجرا می شود.

وی افزود: تمام فعالیت های ما باید با محوریت تربیت دانش آموزان انجام شود و برای رسیدن به این هدف والا مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از کمک ارگان ها و نهاد های دیگر از جمله سپاه پاسداران استفاده می شود .

علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز ضمن گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت‌: برنامه های امسال با محوریت مشارکت در راهپیمایی و و دعوت همه اقشار جامعه به شرکت در این مراسم در چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار می گردد .

وی افزود: سال گذشته بیش از 6 هزار و 300 نفر دانش آموز و همراه به اردوهای راهیان نور اعزام شده و سهمیه امسال 5 هزار و 600 نفر تعیین شده است که علیرغم کاهش سهمیه سعی برآن داریم تا کیفیت برگزاری این سفر تربیتی را بالاتر ببریم .

شورزاده با تأکید بر اینکه مقدمات یک اعزام با شکوه فراهم است ،گفت : با رایزنی های انجام شده هماهنگی لازم جهت اسکان دانش آموزان در اردوگاه قم با ظرفیت 300 نفر انجام گرفته است و خانواده ها دغدغه ای از بابت اسکان بین راهی نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار