زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان کردستان نواخته می شود

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۷۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان کردستان نواخته می شود

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : همزمان با سراسر کشور و به مناسبت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، زنگ استکبار ستیزی روز یکشنبه 13 آبان 97 در همه مدارس استان طنین انداز می شود .

وی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز و تبریک فرارسیدن روز دانش آموزان گفت : به همین مناسبت ویژه برنامه هایی در واحد های اداری و آموزشی استان برگزار می شود .

قربانی افزود : دانش آموزان و فرهنگیان استان همگام با سایر اقشار مختلف مردم در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شرکت در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان ، با آرمانهای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) و منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) تجدید پیمان می کنند .

وی در ادامه گفت : به مناسبت گرامیداشت یوم الله سیزده و روز دانش آموز در همه مدارس استان ویژه برنامه هایی برگزار می شود و آیین نمادین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت روز دانش آموز در یکی از مدارس سنندج با حضور مسئولین استان برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار