لیگ برتر ایران؛ کهکشان تراکتورسازی بالانشین شد

مرزبان و کریمی طلسم‌شکنی کردند

تهران (پانا) –در دیدارهای ابتدایی هفته یازدهم لیگ برتر تیم‌های تراکتورسازی، نفت مسجد سلیمان و سپیدرود با 3 امتیاز زمین را ترک کردند.

کد مطلب: ۸۶۷۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ کهکشان تراکتورسازی بالانشین شد

هفته یازدهم لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) با برگزاری 3 بازی آغاز شد.

پیکان برای کسب سومین برد متوالی در دیدارهای روبرو مقابل تراکتورسازی و تیم متمول تبریزی برای کسب اولین برد خارج از خانه فصل در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند.

شروع طوفانی تراکتورسازی در همان ده دقیقه اول دو گل همراه داشت و شاگردان تقوی توانستند گل‌های دقیقه 5 ایمان سلیمی و دقیقه 10 دانیال اسماعیلی‌فر برنده به رختکن بروند. فشار شاگردان مجید جلالی برای جبران در دقیقه 76 برای اولین بار به ثمر نشست و محمد قاضی توانست اختلاف را کم کند اما پیکان در به ثمر رساندن گل تساوی ناکام بود و در نهایت بازی با پیروزی 2 بر یک تراکتورسازی تمام شد تا این تیم با دو بازی بیشتر از پرسپولیس به رده سوم جدول صعود کند.

در دیگر بازی‌های همزمان، جدال تیم‌های بحران زده استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان در شهر اهواز با کسب اولین پیروزی فصل برای نفت همراه شد و این تیم توانست با برد 2 بر یک به خانه برگردد.

حسین دوستدار در دقیقه 47 و اسماعیل شریفات در دقیقه 77 برای نفت مسجد سلیمان گلزنی کردند و تک گل استقلال خوزستان در دقیقه 74 توسط وحید خشتان به ثمر رسید.

سپیدرود رشت هم با هدایت علی کریمی برای کسب اولین برد فصل میزبان پارس جنوبی جم بود و با تک گل دقیقه 32 غلامی توانست به پیروزی یک بر صفر برسد تا آنها هم مانند نفت مسجد سلیمان اولین برد فصل را جشن بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار