معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال با شکوه و عظمت خاصی برگزار می گردد

پانا (البرز) – مهران نیا ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز خواستار حضور با شکوه و عظمت دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شد و تاکید کرد، تهدید ها و دشمنی های آمریکا برای ملت ایران تازگی ندارد و تاثیری در روند پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد داشت .

کد مطلب: ۸۶۷۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال با شکوه و عظمت خاصی برگزار می گردد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفتگو با خبرنگار پانا البرز با اشاره به حوادث و رویدادهای مهم 13 آبان در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت : این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ، یاد آور وقایع مهمی همچون ، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار جمعی از دانش آموزان و دانشجویان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال 1357و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است .

وی در ادامه با بیان اهمیت نقش دانش آموزان در شکل گیری رخدادهای انقلاب اسلامی افزود : دانش آموزانِ امروز، همانند گذشته نقش تاثیر گذار و بسزایی در تمامی اتفاقات و فعالیت های اجتماع خود دارند و اجرای برنامه های یوم الله 13 آبان امسال نیز به به طریقی صورت پذیرفته که محوریت و نقش اصلی را دانش آموزان عزیز که سرمایه های انقلاب اسلامی هستند ایفاء نمایند .

مهران نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی دیرین آمریکا با ملت ایران گفت : دولت آمریکا امسال طی اقدامی کم سابقه در تاریخ مناسبات بین المللی به صورت یک جانبه از پیمان برجام خارج شد و باری دیگر به جهانیان و به ویژه ملت بزرگ ایران نشان داد که استکبار جهانی و در راس آن دولت آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست .

وی با اشاره به تهدیدها و تحریم های دولت آمریکا علیه ملت بزرگ ایران افزود : آمریکا آنچه در توان داشته برای دشمنی با ملت ما انجام داده ، لیکن این تهدید ها و دشمنی ها برای ملت ایران تازگی ندارد و نمی تواند تغییری در عزم و اراده آهنین ملت و مسئولین ایجاد کند و قطع به یقین 13 آبان امسال با شور و شعور ملت بزرگ ایران به ویژه حضور جوانان و نوجوانان عزیز همراه خواهد بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برنامه های ویژه 13 آبان امسال گفت : با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ، راهپیمایی این روز در شهر کرج ، شهرستان های استان و همچنین تمامی مناطقی که در آنجا نماز جمعه برگزار می شود با شکوه و عظمت خاصی برگزار خواهد شد .

وی در ادامه تصریح کرد : راهپیمایی 13 آبان در شهر کرج از ساعت 9 صبح از میدان توحید به سمت مصلی برگزار خواهد شد که در این مسیر نمایشگاه هایی از دستاوردهای حوزه ی فرهنگ و آموزش و پرورش به نمایش گذاشته خواهد شد و غرفه های برای ثبت دلنوشته های دانش آموزان با محوریت مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز تعبیه شده است .

مهران نیا گفت : حضور منسجم دانش آموزان در مصلی های نماز جمعه استان ، غبار روبی از مزار شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز ، مسابقه عکاسی و اجرای سرود 500 نفری دانش آموزی، گوشه ای از برنامه های در نظر گرفته شده برای این روز است .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در خاتمه با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای گرامیداشت این روز در سطح مدارس استان برگزار می گردد افزود : برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و جلساتی با موضوع استکبار ستیزی و پاسخ دانش آموزان به ادعاها و گزافه گویی های رئیس جمهور آمریکا برای دانش آموزان عزیز در نظر گرفته شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار