جام حذفی ایران؛ ماراتن پنالتی‌ها جام اول را از استقلال گرفت

تهران (پانا) - دیدار تیم‌های استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پس از تساوی در 120 دقیقه به پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی این تیم سایپا بود که با پیروزی زمین را ترک کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جام حذفی ایران؛ ماراتن پنالتی‌ها جام اول را از استقلال گرفت

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران (یادواره آزادسازی خرمشهر) با برگزاری یک بازی ادامه پیدا کرد.

استقلال و سایپا در دومین جدال پاییزی خود اینبار به میزبانی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

بازی با عملکرد کسل‌کننده دو تیم آغاز شد اما اعلام پنالتی در دقیقه 17 روی الحاجی گرو باعث شد تا استقلال توسط فرشید اسماعیلی به گل برسد و بازی از سرد بودن ابتدایی خارج شود. سایپا که با دریافت گل اول شوک ابتدایی بازی را دریافت کرده بود دقیقه 28 به با حرکت آرش رضاوند دفاع استقلال را به هم ریخته دید و توسط مهدی ترابی به گل تساوی رسید.

6 دقیقه بعد باز هم اعلام پنالتی به سود استقلال اینبار با اخراج سارفو همراه شد تا استقلالی‌ها برای بار دوم دروازه را اینبار توسط الحاجی گرو باز کنند و با ده نفره شدن حریف خیالیشان راحت شود اما مهدی ترابی اجازه حضور استقلال در رختکن را با برد نداد و با ارسال خود در دقیقه 42 باعث شد تا امین حاج‌محمدی مدافع سابق استقلال که با سکونشینی میلیاردی در این تیم حاشیه‌ساز شده بود بازی ار در نیمه اول به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم سایپا هرچند یک یار کمتر از استقلال داشت اما به هیچ عنوان این کمبود بازیکن در تیم علی دایی مشخص نبود و عملکردی به مراتب بهتر از شاگردان وینفرد شفر داشت اما برخلاف نیمه اول، در 45 دقیقه دوم شاهد باز شدن دروازه‌ها نبودیم و سوت پایان 90 دقیقه با تساوی 2 بر 2 به صدا در آمد تا دو تیم آماده حضور در دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای شوند.

تلاش سی دقیقه‌ای دو تیم در وقت‌های اضافه هرچند با حملاتی همراه بود اما گلی نداشت تا کار به ضربات حساس پنالتی کشیده شود و کادر فنی دو تیم تیمشان را آماده به ثمر رساندن پنالتی‌ها کنند.

در ضربات پنالتی این تیم سایپا بود که عملکردی بهتری داشت و توانست با پیروزی 3 بر یک این ضربه‌ها را موفق پشت سر بگذارد و در نهایت حریف صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار