معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار :

وظیفه ما در جامعه امروز ایستادگی در مقابل جنگ نرم و مقابله با آسیب های اجتماعی است

شهریار (پانا) - همزمان با فرا رسیدن روز نوجوان و هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی مراسم یادواره شهدای دانش آموز در هنرستان فنی شهدا شهریار برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۷۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه ما در جامعه امروز ایستادگی در مقابل جنگ نرم و مقابله با آسیب های اجتماعی است

مراسم یادواره شهدای دانش آموز با حضور جوادی معاون پرورشی و تربیت بدنی و آقاجانی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهریار ،‌ سروان یارقلی مسئول عملیات سپاه ناحیه شهریار ،‌سروان هاشمی مسئول بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش شهریار و هنرجویان در هنرستان فنی شهدا شهریار برگزار شد .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار داشت : با تامل در زندگی امام حسین (ع) در می یابیم که ایشان در راه امر به معروف و نهی از منکر از تمام امکانات زمان خود حتی خانواده و جان خود در راه اعتلای اسلام گذشتند .

جوانشیر جوادی با اشاره کوتاهی به هفته بسیج دانش آموزی بیان داشت : فعالیت دانش آموزان بسیجی به قبل از انقلاب بر می گردد که در آن زمان با تبلیغ انقلاب و ترویج پیام های امام خمینی (ره) در سطح کشور ،‌بعد از انقلاب حضور پرشور دانش آموزان بسیجی در جبهه های دفاع مقدس که منجر به شهادت 36000 دانش آموز شد که نمونه بارز این دانش آموزان شهید حسین فهیده است که در راه اعتلای اسلام گام بسیار مثبتی برداشت .

این مقام مسئول با اشاره به جنگ نرم موجود در جامعه اشاره اشت : فعالیت دانش آموزان بسیجی در حال حاضر و امروز با وجود جنگ نرم در تمام امور جامعه باید با ایستادگی و مقاوت در برابر تهدیدات و آسیب های اجتماعی با دشمن زمان مقابله کرد .

جوادی گفت : امیدوارم با روشنگری در زمینه های فرهنگی و اجتماعی با اولویت قراردادن منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راه اعتلای نظام مقدس مجوری اسلامی قدم برداریم .

شایان ذکر است مراسم فوق با عزاداری امام حسین (ع) و ‌روایتگری توسط یکی ازجانبازان دفاع مقدس انجام شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار