فرماندار البرز:

پدافندغیرعامل در سازه های شهری رعایت شود

فرماندار البرز: امروز نه تنها در مدیریت بحران حوادث غیرقابل پیش بینی، باید پدافند را مورد توجه قرار دهیم که در سایر حوزه ها اعم از پدافندسایبری،زیستی، شیمیایی و .. نیز باید طرح برنامه داشته باشیم.

کد مطلب: ۸۶۷۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پدافندغیرعامل در سازه های شهری رعایت شود

پانا (البرز) - سیروس شفقی ضمن گرامیداشت هفته پدافندغیرعامل به تببین اهمیت آن پرداخت و اظهار داشت: آینده قابل پیش بینی نیست و نمی توان قطعیتی برای رخدادها ترسیم کرد، لذا سیر تحولاتی که به لحظه با آن مواجه هستیم، پدافندغیرعامل بعنوان مهمترین مؤلفه در پیشگیری آثار سوء برخی وقایع می تواند اثر بخش باشد.
وی تصریح کرد: بنوعی باید عنوان مدیریت جامع بحران در عرصه دفاع از ابعاد مختلف را کلید واژه پدافندغیرعامل نامید ؛ آینده نگری و پیش بینی تدابیری بری کاهش مخاطرات نیز اصلی ترین مأموریت پدافندغیرعامل است که با برنامه ریزی مبتنی بر مدیریت بحران، کارآیی خواهد داشت.
فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه پدافند طیف گسترده ای را در برمیگیرد، افزود: امروز نه تنها در مدیریت بحران حوادث غیرقابل پیش بینی، باید پدافند را مورد توجه قرار دهیم که در سایر حوزه ها اعم از پدافندسایبری،زیستی، شیمیایی و .. نیز باید طرح برنامه داشته باشیم؛ اهمیت این موضوع نیز تا جایی بوده است نقش آن بر حوزه پدافند مردم محور و حتی اقتصاد نیز سایه افکنده است.
مهندس شفقی با بیان اینکه نباید به شعارهای کلیشه ای در هفته پدافندغیرعامل محدود شد،گفت: با توجه شرایط جغرافیایی - اقلیمی و معین بودن استان البرز در بحران ها و حوادث، نه پدافندغیرعامل اهمیت چندین برابری پیدا می کند که از سویی روند توسعه ساخت و سازها در کلانشهر رو به توسعه کرج نیز الزامات رعایت پدافند در سازه ها را حایز اهمیت می سازد و مسولان و دست اندرکاران امر باید در این زمینه آینده پژوهی و آینده نگری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار