عصردیروز به میزبانی البرز برگزار شد

مراسم افتتاحیه مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا

مراسم افتتاحیه مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا عصر امروز به میزبانی استان البرز در رودخانه کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۷۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا

پانا ( البرز ) - مراسم افتتاحیه مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا عصر امروز باحضور غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، شمیرانی معاون اداره کل، گواری سرپرست فدراسیون قایقرانی، دنیامالی عضو فدراسیون جهانی و نماینده کنفدراسیون آسیا و تیم های شرکت کننده در این رقابتها در روزخانه کرج محل برگزاری مسابقات انجام گرفت.

در ابتدای این مراسم رژه تیم های حاضر در مسابقات از کشورهای ایران، ترکیه، تایلند، لبنان، قزاقستان، هند، چین تایپه، ازبکستان و ویتنام برگزار شد.

در ادامه گواری سرپرست فدراسیون قایقرانی با بیان این که "برگزاری این رقابتها حاصل چندین ماه تلاش بی وقفه بود" گفت: از مسئولان ورزش و جوانان البرز برای قبول میزبانی تشکر و قدردانی ویژه دارم.

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز با ابراز امیدواری برای میزبانی شایسته از این رقابتها اظهار کرد: البرز از جاذبه های گردشگری بالایی برخوردار است و ورزش کشور همواره بر توان و پتانسیل البرز حساب ویژه ای باز می کند.

همچنین دنیامالی عضو فدراسیون جهانی و نماینده کنفدراسیون آسیا به فراهم امدن تمامی شرایط برای میزبانی ایده آل از این رقابتها اشاره کرد و گفت: آغاز مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا را رسما اعلام می کنم.

شایان ذکر است این رقابتها از امروز (10 آبان) در رودخانه کرج آغاز و وتا روز شنبه (12 آبان) ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار