همزمان با دهه آخر ماه صفر؛

۹۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف خوی اعزام می شوند

ارومیه (پانا)- سرپرست اداره ی تبلیغات اسلامی خوی، از اعزام ۹۰ مبلغ و مبلغه ی دینی همزمان با دهه آخر ماه صفر به مناطق مختلف تبلیغی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۹۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف خوی اعزام می شوند

حجت‌الاسلام مصطفی محمدلو سرپرست اداره ی تبلیغات اسلامی خوی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی برنامه‌های متعدد فرهنگی و دینی را برای این دهه پیش‌بینی کرده است افزود: در دهه آخر ماه صفر امسال ۹۰ مبلغ و مبلغه ی دینی به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان خوی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌های دهه آخر صفر فرصت بسیار مناسبی برای بیان اهمیت خرید کالای ایرانی، ازدیاد نسل، تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مبلغین دینی با استفاده از منابر مساجد است، در این راستا با برنامه ریزی دقیق اداره ی تبلیغات اسلامی خوی هر روز یک گفتمان دینی و جمعاَ به تعداد ۱۰ گفتمان در این دهه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدلو تصریح کرد: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همیشه راهنما و چراغ راه بشریت بوده و هستند و باید سیره ی امامان معصوم (ع) در جامعه تقویت شود.

وی اضافه کرد: جامعه امروزی ما بیش از گذشته به الگو گیری از سیره ی اهل‌بیت (ع) نیاز دارد و در این بین مناسبت های دهه آخر صفر فرصت مناسبی است تا مبلیغین دینی به تبیین سیره زندگی ائمه ی معصومین (ع) بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار