فراخوان تشکل‌های دانش‌آموزی استان زنجان برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان

زنجان(پانا)-سازمان دانش آموزی استان زنجان به مناسبت یوم‌الله 13 آبان در بیانیه‌ای برای شرکت در راهپیمایی این روز فراخوان داد.

کد مطلب: ۸۶۷۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان تشکل‌های دانش‌آموزی استان  زنجان برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان

متن بیانیه به این شرح است:

بیانیه تشکلهای دانش‌آموزی استان زنجان به مناسبت یوم‌الله 13 آبان

بسم‌ا... الرحمن الرحیم

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یوم‌‌‌الله 13 آبان نقطه عطف بزرگی در تاریخ کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران همواره در این روز بزرگ نقش بر آب شدند تا ملت مسلمان ایران سربلندتر از همیشه برفراز بلندای تاریخ بایستند و ببالند.

بی‌تردید این غرور و سربلندی مرهون رهروی از مکتب آزادی خواهانه حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، مشی استکبار ‌ستیزی حضرت امام خمینی(ره)‌و رهبری غیرتمندانه مقام معظم رهبری‌مدظله العالی و مدیریت مدبرانه دولت تدبیر و امید است که امروز نگاه جهانیان را به سوی ایران سربلند معطوف ساخته تا چگونه از این پیچ تاریخی عبور نمایند.

ما دانش‌آموزان تشکلهای پیشتازسازمان دانش‌آموزی، بسیج دانش آموزی،اتحادیه انجمن های اسلامی،هلال احمر ، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی و خبرنگاران عضو خبرگزاری پانا با حضور حداکثری، شورانگیز و با نشاط خویش در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان همچون سال‌های گذشته و بیش از پیش جلوه‌ای عظیم از همبستگی ملی را به نمایش خواهیم گذاشت تا چهل سال پیشتازی دانش‌آموزان ایران اسلامی را در تمام عرصه‌های انقلاب و دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی حک نماییم.

من‌الله توفیق

سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار