برف در راه 4 استان کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اعلام کرد که فردا جمعه، 11 آبان ماه، بارش در ارتفاعات تهران، البرز، مازندران و سمنان به شکل برف خواهد بود و هوای سرد تا اواسط هوای آینده در این مناطق ماندگار خواهد بود.

کد مطلب: ۸۶۷۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برف در راه 4 استان کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، طبق نقشه‌های پیش بینی هوا برای امروز پنجشنبه ۱۰ آبان با تداوم فعالیت سامانه بارشی و با نفوذ جریان‌های شمالی به سواحل دریای خزر امروز و فردا، ۱۰ و ۱۱ آبان ماه بارش باران و وزش باد در سواحل غربی دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی شده است.

برای روز شنبه ۱۲ آبان، انتظار بارش پراکنده در سواحل دریای خزر وجود دارد و بیشینه بارش امروز و فردا پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ آبان، در گیلان و مازندران خواهد بود.

همچنین فردا بارش در ارتفاعات تهران، البرز، مازندران و سمنان به شکل برف رخ خواهد داد و این هوای سرد تا اواسط هوای آینده در این مناطق ماندگار خواهد بود.

با توجه به نفوذ هوای سرد، دمای هوا طی روز جاری در استان‌های گیلان و مازندران بیش از شش تا هشت درجه و فردا در استان مازندران بین ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد. امروز برای پاره‌ای از مناطق خراسان جنوبی، شرق سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان و فردا برای نوار شرقی و همچنین شرق هرمزگان وزش باد شدید و گرد و غبار و در منطقه زابل طوفان و گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار