شهردار کرج عنوان کرد:

ناوگان حمل و نقل عمومی بهبود می یابد

شهردار کرج در جلسه شورای معاونین از اصلاح بودجه شهرداری و ارایه آن به شورای اسلامی شهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۷۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ناوگان حمل و نقل عمومی بهبود می یابد

علی اصغر کمالی زاده در این جلسه با اشاره به آن که این اصلاحیه برای نخستین بار انجام می شود، افزود: ظرف چند روز آینده اصلاح بودجه شهرداری به شورای شهر ارایه می شود.

وی در بخش دیگری به درخواست تخصیص اوراق مشارکت برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: این اوراق جدای از درخواست ما برای تخصیص اوراق مشارکت برای پروژه قطار شهری است.

شهردار کرج با اشاره به نوسانات ارزی، تعیین و تکلیف پروژه و قردادهای نیمه تمام را ضروری دانست.

کمالی زاده با تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام گفت: مادامی که پروژه های نیمه تمام به بهره برداری نرسد پروژه جدیدی کلنگ زنی نخواهد شد.

به گفته شهردار کرج؛ به سرانجام رسیدن دو پروژه بزرگراه شمالی و قطارشهری کرج اولویت برنامه های عمرانی شهرداری کرج خواهد بود.

شهردار کرج در این خصوص گفت: برای جلب رضایت و اعتماد شهروندان باید به سمت ارایه خدمات مطلوب حرکت کنیم.

کمالی زاده با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته توسعه خدمات شهری، ادامه داد: با توجه به آغاز فصل بارش و کاهش دما ضروری است خدمات شهری از هماهنگی و آمادگی لازم برخوردار باشد.

شهردار کرج از تلاش مجموعه مدیریت شهری برای بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به خرید قیر، آمادگی اجرای عملیات روکش آسفالت وجود دارد، ضمن آن که با برنامه ریزی های صورت گرفته معابر پرتردد مثل شهید بهشتی، ماهان و گذر شرقی مهرشهر اولویت اجرای عملیات روکش آسفالت خواهند بود.


بانک جامع املاک شهرداری ایجاد شود کمالی زاده صیانت از املاک شهرداری را ضروری دانست و تاکید کرد: هر چه سریع تر بانک جامع املاک رونمایی و در اختیار مراجع ذی ربط قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار