شهدای دانش آموز ما هر کدام یک اسطوره‌اند

کرمانشاه (پانا) - نشست هماهنگی یادواره 36000 هزار دانش آموز شهید، امروز چهارشنبه 9 آبانماه 97 درسالن جلسات آموزش و پرورش کرمانشاه با حضور کارگروه ویژه این یادواره، برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۷۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شهدای دانش آموز ما هر کدام یک اسطوره‌اند

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: امروز اگر در منطقه و در جهان حرفی برای گفتن داریم و نام ایران بزرگ با افتخار بر بام دنیا می‌درخشد این را مدیون خون پاک شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان فداکار ایران اسلامی هستیم و قسمت بزرگی از موفقیت رزمندگان ما ناشی از پوشش تبلیغاتی به‌موقع بود و امروز برگزاری این یادواره‌ها و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به این نسل پاک انقلاب از وظایف عمده ماست، دانش‌آموزان ما باید بدانند که پدرانشان در جبهه‌ها چگونه شجاعانه و بی باک از دشمن و ادوات جنگی او، تا عمق خاک دشمن پیش رفتند و با شجاعت مقاومت و دفاع کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان ما سهم بزرگی از حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدس داشتند و امروز نسل جدید انقلاب باید دفترچه خاطرات شهیدان و رزمندگان را ببینند، بخوانند و بدانند صاحب چه میراث با عظمتی هستند.

یزدان‌پناه از ایثار و از خود گذشتگی شهید فهمیده یاد کرد و وی را به قول رهبر انقلاب، الگوی یک "جوانان مومن انقلابی" دانست که نماد مقاومت و ایثار شهیدان دانش آموز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: شهید فهمیده روشنی بخش راهی است که نوجوانان و جوانان ما برای رسیدن به افتخار و سر افرازی ایران اسلامی طی می‌کنند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: رزمندگان ما رفتند و جنگیدند و شهید و اسیر و یا جانباز شدند و تعدادی از این عزیزان با یک پلاک و مشتی استخوان برگشتند، اما امروز با یک دنیا حماسه و درس برای همه ما الگو هستند، حالا که ما وارث این همه فداکاری هستیم پس بیاییم همه با هم در حفظ یاد و خاطره این حماسه آفرینان دست در دست هم دهیم و تلاش کنیم.

یادواره 36000 هزار دانش‌آموز شهید درتاریخ 14آبان 97 در محل تالار شهید بهشتی استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار