جلسه کارگروه تخصصی امور بانوان منطقه پیربکران برگزار شد

پیربکران ، اصفهان (پانا) - جلسه کارگروه تخصصی امور بانوان با حضور رئیس اداره در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۶۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه تخصصی امور بانوان منطقه پیربکران برگزار شد

کارگروه تخصصی امور بانوان پیربکران متشکل از همکاران صاحبنظر و صاحب ایده از سه دوره تحصیلی اعم از مدیران، معاونین و مشاورین مجرب و پیشکسوت رابط امور بانوان اداره می باشد. این کارگروه با هدف تشکیل اتاق فکر جهت امور بانوان منطقه پیربکران و اجرای طرح کمیته شدن در حوزه های متعدد جهت تقسیم کار و انجام بهینه امور برگزار شد.

رئیس اداره در آغاز جلسه به تفاهم نامه امور بانوان اداره کل با ادارات آموزش و پرورش اشاره کرد و بر اجرای مفاد آن توسط کارگروه تاکید کرد. وی شناسایی و جذب خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، شناسایی بانوان فرهنگی و دانش آموزان دختر در معرض آسیب های اجتماعی و انجام مشاوره جهت بهبود وضعیت آنان، شناسایی بانوان توانمند و زنان سرپرست خانوار موفق و معرفی آنان به دیگر همکاران منطقه به عنوان بانوان شاخص را از دیگر امور مربوط به این کارگروه دانست.

در ادامه جلسه حسن زاده پیشکسوت و رابط امور بانوان اسبق اداره گزارشی از فعالیت امور بانوان در سال های گذشته ارائه داد. وی پیگیری امور توسط رابطین بانوان را مهم اعلام کرد و به معرفی تعدادی از کمیته ها که باید توسط کارگروه تشکیل شود، اشاره کرد. حسه زاده همکاری و هماهنگی کمیته ها را جهت رفع مشکلات بانوان فرهنگی و دانش آموزان دختر ضروری دانست و از افراد مربوطه خواست در انجام امور جدیت و تلاش لازم را انجام دهند.

مختاری و رسولی از مشاورین مجرب حاضر در این کارگروه به موضوعات آسیب های اجتماعی برای دختران، مادران، بانوان فرهنگی و فرزندان دختر طلاق و همچنین تحکیم بنیان خانواده ها با پیشگیری از بهم ریختگی کانون خانواده اشاره کردند و در این موارد برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت های ارتباطی برای دختران را از عوامل تاثیر گذار بر این موضوعات اعلام کردند.

در پایان هر یک از همکاران حاضر در جلسه نقطه نظرات خود درباره امور بانوان منطقه را ارائه دادند و راهکارهای لازم جهت انجام مطلوب امور ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار