دستگیری سارقان 400 میلیونی در چناران

چناران (پانا) - فرمانده انتظامی چناران از شناسایی و دستگیری سارقان 400 میلیون ریال وجه نقد، در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقان 400 میلیونی در چناران

برات اویسی" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام سرقت مبلغ 400 میلیون ریال تراول چک از منزلی واقع در یکی از مناطق شهر چناران، تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی موضوع دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی چناران افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در بررسی صحنه وقوع سرقت، مشاهده کردند سارقان با شکستن حفاظ پنجره، وارد منزل شده و اقدام به سرقت مبلغ 400 میلیون ریال وجه نقد کرده اند.
وی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس در ادامه با اشراف اطلاعاتی 4 متهم را در این زمینه شناسایی و پس از اطمینان از انجام سرقت توسط این افراد، با هماهنگی مقام قضائی متهمان را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
اویسی در ادامه با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به سرقت 400 میلیون ریال وجه نقد اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی چناران در پایان با اشاره به برگرداندن کل وجوه سرقتی به مالباخته، در توصیه ای به شهروندان گفت: بهتر است وجوه نقد خود را در منزل نگهداری نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار