فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

آمادگی ناجا برای تامین امنیت 28 صفر در مشهد

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات و تامین نظم و امنیت عملیات بزرگ 28صفر در مشهد خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی ناجا برای تامین امنیت 28 صفر در مشهد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری اظهار کرد: در آستانه روزهای پایانی صفر و شهادت حضرت امام رضا(ع)، رحلت جانگداز حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) قرار داریم و مشهد الرضا در این ایام پذیرای بیش از 5 میلیون زائر سوگواری است که برای رسیدن به حرم مطهر رضوی لحظه شماری می‌کنند.

فرمانده ناجا به حضور میلیونی زائران در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی(ع) اشاره و بیان کرد: این کنگره عظیم و باشکوه مردمی افتخاری است برای بشریت، مسلمانان و شیعیان دنیا تا دشمنان و معاندان نظام را ناامید و مسلمانان را امیدوار کند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی توفیق یافتند در مرزهای غربی کشور با حضور 30 هزار نیرو مسئولیت خطیر نظم و امنیت این حماسه بزرگ را عهده‌دار شدند و در این ایام، شاهد خلق جلوه‌های زیبا و با شکوهی بودیم.

سردار اشتری تصریح کرد: پس از انجام عملیات بزرگ اربعین که همچنان ادامه دارد در روزهای پایان ماه صفر مهیای عملیات بزرگ تامین نظم و امنیت 28صفر با بیش از 5 میلیون زائر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار