با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد:

آیین استانی نواختن زنگ پدافند غیرعامل

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین استانی نواختن زنگ پدافند غیرعامل گفت :هر چقدر آگاهی ها و معلومات دانش آموزان ما درباره پدافند غیر عامل افزایش یابد اتفاقات بهتری در این زمینه خواهد افتاد.

کد مطلب: ۸۶۶۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین استانی نواختن زنگ پدافند غیرعامل

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین استانی نواختن زنگ پدافند غیر عامل اظهار کرد :مطابق با تاکیدات مقام معظم رهبری باید به مسئله پدافند غیرعامل توجه ویژه داشته باشیم چرا که پدافند غیرعامل مصونیت سازی و ایجاد ایمنی برای کشور است .

وی افزود: در پدافند غیرعامل بدون نیاز به تجهیزات و جنگ افزار باید آمادگی های لازم را برای کشور ایجاد کنیم تا چنانچه خطراتی کشور ما را تهدید کرد خسارات و تلفات احتمالی به حداقل ممکن کاهش یابد.

خدابنده با تاکید بر لزوم آموزش های لازم به دانش آموزان در فضای آموزش و پرورش تصریح کرد :در آموزش و پرورش در سه حوزه کارکنان،دانش آموزان و خانواده هابرای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در زمینه پدافند غیرعامل تلاش های خوبی از جمله برگزاری دوره های آموزشی متعدد صورت گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین خاطر نشان کرد :معتقدیم هر چقدر آگاهی ها و معلومات دانش آموزان ما درباره پدافند غیر عامل افزایش یابد اتفاقات بهتری در این زمینه خواهد افتاد. خدابنده در پایان ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد :امروز به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ دشمن به وزارت خزانه داری آمریکا منتقل شده است و لذا در این شرایط پدافند ما نیز باید پدافند اقتصادی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار