برپایی «فرهنگ‌سرای مقاومت» به مناسبت ۱۳ آبان

تهران (پانا) - «فرهنگ‌سرای مقاومت» در روز ۱۳ آبان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در خیابان طالقانی برپا می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۶۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی «فرهنگ‌سرای مقاومت» به مناسبت ۱۳ آبان

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ویژه برنامه‌هایی را در قالب فرهنگ‌سرای موقت مقاومت در خیابان طالقانی برگزار می‌کند.

وی درباره برنامه‌های این فرهنگ‌سرا گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با سه رویکرد تبعید حضرت امام(ره)، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی برنامه‌های متفاوتی را در مراکز فرهنگی هنری برگزار می‌کند. اما آنچه در فرهنگ‌سرای مقاومت مورد تاکید ویژه است استکبارستیزی و تاکید بر جنبه‌های مقاومت است.

اوحدی افزود: «فرهنگ‌سرای مقاومت» از ۱۵ بخش تشکیل شده است. که از جمله آن می‌توان به نمایشگاه «کتاب‌های مقاومت»، ویژه‌برنامه «نامه‌های مقاومت»؛ مسابقه‌نامه‌نویسی دانش‌آموزان برای دانش‌آموزان فلسطینی، بحرینی و یمنی و دبیرکل سازمان ملل متحد درباره تحریم‌های ظالمانه آمریکا، نمایشگاه کاریکاتور و تصویرسازی «حقوق بشر آمریکایی»، نمایش محیطی، توزیع سربندهای «من انقلابیم»، نمایشگاه تصویرسازی «تاریخ مستطاب آمریکا»، بخش ویژه شناخت و معرفی شهدای مدافع حرم، پخش کلیپ‌های ترویج فرهنگ مقاومت در غرفه «صوت مقاومت»، معرفی کتاب‌های تقریضی مقام معظم رهبری برای دانش‌آموزان و بستری برای معرفی فرهنگ‌سراها و برنامه‌هایشان برای دانش‌آموزان اشاره کرد.

رییس سازمان فرهنگی هنری از راه‌اندازی نخستین کانون مقاومت خبر داد و گفت: برای اولین بار کانون مقاومت در فرهنگ‌سرای عطارنیشابوری تشکیل می‌شود و در بستر اتفاقات روز ۱۳ آبان به دانش‌آموزان معرفی و از میان علاقه‌مندان عضوگیری می‌کند.

وی درباره سرفصل‌های آموزشی این کانون گفت: با توجه به رویکرد معارف فلسطین و صهیونیسم‌شناسی سر فصل‌هایی با موضوع ترویج فرهنگ مقاومت، شناخت فرهنگ مقاومت و حمایت از مقاومت جهانی اسلام در سه حوزه فلسطین، یمن و بحرین در این کانون پیگیری می‌شود.

نخستین فرهنگ‌سرای مقاومت همزمان با راهپیمایی روز ۱۳ آبان در خیابان طالقانی در نزدیکی لانه جاسوسی برپا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار