نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران پیشنهاد کرد: تعیین ساعات مشخص برای دستفروشی

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران برای ساماندهی دستفروشی در پایتخت پیشنهاد تعیین ساعاتی مشخصی برای دستفروشی را مطرح کرد.

کد مطلب: ۸۶۶۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران پیشنهاد کرد: تعیین ساعات مشخص برای دستفروشی

به گزارش روابط عمومی شورای شهر تهران، جلسه بررسی ساماندهی دستفروشان در شهر تهران و چگونگی طراحی و تدوین سامانه‌ای جامع در این زمینه، با حضور عضو شورای شهر در شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، برگزار شد.

زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در این جلسه با تاکید بر تفاوت دستفروشی و سد معبر گفت: دستفروشی تخلف نیست؛ درست است که ایجاد سد معبر تخلف است اما این به خلا قانونی معطوف می‌شود. قانون خلا دارد که شغل دستفروشی را مورد توجه قرار نداده است و ساماندهی نکرده است و این کار از وظایف سازمان ساماندهی مشاغل است.

نژادبهرام در جواب حمیدرضا تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی و همکارانش که از کمبود نیرو و امکانات گله داشت و برخی مسئولیت‌های تعریف شده در این سازمان را با وظایف آن بی‌ربط می‌دانست، گفت: امروز باید، شرکت ساماندهی، سازمان فناوری اطلاعات و شورای شهر تهران، هر سه در یک همکاری حرفه‌ای دست به حل معضل دستفروشان بزنند.

به گفته نژادبهرام، تنها «بازار روز» کارساز نیست؛ باید به حسب ضرورت راهکارهایی ارائه دهیم. جامعه ما و شرایط خاص سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ارتباطی آن، برخورد سلبی با دستفروش را نمی‌پذیرد.

پیشنهاد مشورت با دستفروشان برای ارائه مکان‌های ثابت برای دستفروشی و تعیین ساعات مشخصی برای دستفروشی از جمله راهکارهای نژادبهرام برای ساماندهی دستفروشی در تهران بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار