مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

توزیع 10 هزار بسته لوازم التحریر و پرداخت 868 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گزارشی از خدمات این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت ارائه داد.                                                                                                   

کد مطلب: ۸۶۶۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 10 هزار بسته لوازم التحریر و پرداخت 868 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان آذربایجان شرقی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه 12 هزار و 767 دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: از این تعداد شش هزار و 765 دانش آموز پسر و بقیه نیز دانش آموز دختر می باشند. وی با تاکید به اینکه پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت موجب می‌شود تا آنها بدون دغدغه تحصیل کنند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 868 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی توسط این نهاد به این دانش آموزان نیازمند پرداخت شده است.
کلامی ادامه داد: کمیته امداد با حمایت از دانش آموزان نیازمند تلاش می کند مسیر موفقیت آنها را برای دستیابی به مدارج عالی علمی و تحصیلی هموار کند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت حمایت، بیان کرد: با کمک خیران تاکنون 10 هزار و 694 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.
وی با یادآوری اینکه پنج نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد با قبولی در کنکور سراسری سال جاری رتبه‌های زیر هزار کسب کردند، افزود: این دانش آموزان ساکن شهرستانهای ملکان، کلیبر و هریس هستند و از گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور سراسری شرکت کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار