۱۳ آبان نماد ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار است

خرم آباد ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت:۱۳ آبان نماد ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار است.

کد مطلب: ۸۶۶۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان نماد ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار است

رضا زینی وند مقدم در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان و روز دانش آموز ،یکی از مهمترین آموزه های دینی را که در مکتب ما اهمیت زیادی دارد موضوع ظلم ستیزی خواند و نماد آن را عاشورای حسینی(ع) عنوان کرد .
وی تصریح کرد: ما کشوری هستیم که نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم .
وی با برشمردن مناسبت های روز ۱۳ آبان و خصوصا تسخیر لانه جاسوسی، آن را به تعبیر امام راحل (ره) انقلاب دوم معرفی کرد .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به حساسیت ۱۳ آبان امسال گفت: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و با توجه به شرایط سیاسی اجتماعی لازم است با انسجام و وحدت از ارزشهای جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم و ضرورت دارد با استفاده از روش های نو برای جذب حداکثری دانش آموزان و فرهنگیان همچون سالهای گذشته و حضور چشمگیر و مشارکت آنان در راهپیمایی تلاش کنیم .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این جلسه گفت : انقلاب بر گردن ما حقی دارد و ما هم بر گردن انقلاب حقوقی داریم حق انقلاب بر گردن ما ترویج مبانی ارزشمند انقلاب اسلامی است.

حمید رضا حنان تصریح کرد : انقلاب یک جسم دارد و یک روح که تشکیلات انقلاب به عنوان جسم و مبانی آن بعنوان روح انقلاب حائز اهمیت است و روح انقلاب متعلق به تمام مردم است و اختصاص به هیچ حزب و گروه خاصی ندارد و دشمن تلاش میکند روح انقلاب را از مردم جدا کند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به نقش محوری و سازنده آموزش و پرورش در مراسم ۱۳ آبان بر حضور گسترده مردم با محوریت وحدت و همدلی تاکید کرد .
مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش‌آموزان ، فرهنگیان و آحاد مردم روز یکشنبه راس ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدای خرم آباد به سمت مصلای الغدیر برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار