کسب مدال طلای جشنواره بین المللی ابن سینا توسط دانش آموز خویی

ارومیه(پانا)- فاطمه پور حسن " دانش آموز آموزشگاه فرزانگان شهید اکبر همتی شهرستان خوی در جشنواره بین المللی ابن سینا که در کشور کره جنوبی برگزار شد موفق به کسب مدال طلا شد.

کد مطلب: ۸۶۶۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال طلای جشنواره بین المللی ابن سینا توسط دانش آموز خویی

فاطمه پور حسن دانش آموز آموزشگاه فرزانگان شهید اکبر همتی شهرستان خوی در جشنواره بین المللی ابن سینا در در گرایش نجوم که در کشور کره جنوبی برگزار شد موفق به کسب مدال طلا شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی در مراسم تقدیر از این دانش آموز اظهار داشت : حضور دانش آموزان در رقابت های علمی اقدام ارزشمندی است که در این مسیر سه عامل خانواده ها، دانش آموزان و مدارس تاثیر گذاری بیشتری دارند، خانواده ها و مدارس با پشتیبانی و همراهی کردن دانش آموزان نقش پررنگی در موفقیت های آنان دارند و دانش آموزان هم با تلاش و پشتکار خود خالق این موفقیت ها می باشند.

مدیر آموزش و پرورش خوی موفقیت دانش آموزان خلاق و پژوهنده را مایه افتخار و مباهات مجموعه آموزش و پرورش خوی و موجب سربلندی و امید به آینده عنوان نمود و بر حمایت های لازم در مراحل مختلف تحصیلی از آنان تأکید کرد.

محمود شرفی خطاب به دانش آموزان آموزشگاه فرزانگان شهید اکبر همتی گفت : از دانش آموزان این آموزشگاه انتظاری جز این نداریم و امید است در آینده نزدیک شاهد موفقیت و کسب رتبه های بیشتر از سوی دانش آموزان باشیم.

وی افزود: نخبگان سرمایه های ارزشمند انسانی هستند که باید در ارتقاء فرهنگ جامعه نقش کلیدی خود را ایفاء کنند.

گفتنی است اعضای تیم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران از میان برگزیدگان جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا به عنوان بزرگترین رویداد دانش آموزی کشور با حضور پنج هزار و 200 دانش آموز از 31 استان انتخاب و به این رقابت ها اعزام شده بودند.


این مسابقات در گروه سنی 14 تا 23 سال و از 24 مهرماه تا 2 آبان ماه 97 در شهر دایجئون کره جنوبی با حضور 34 کشور از سراسر دنیا برگزار شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار