وحید درامی مقدم از قهرمانان کشتی کشور: 10 سال به صورت حرفه ای در عرصه کشتی فعالیت دارم

زنجان(پانا) - وحید درامی مقدم از قهرمانان کشتی کشور و دبیر تربیت بدنی مدارس شهرستان ایجرود در گفتگو با پانا از علاقه به ورزش ،خصوصا کشتی گفت.

کد مطلب: ۸۶۶۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
وحید درامی مقدم  از قهرمانان کشتی کشور: 10 سال به صورت حرفه ای در عرصه کشتی فعالیت دارم

درامی مقدم نصریح کرد: به مدت 8 سال به عنوان دبیر تربیت بدنی مدارس شهرستان ایجرود و ناحیه 1 زنجان مشغول به خدمت هستم .

وی ادامه داد: به مدت 10 سال به صورت حرفه ای در عرصه کشتی فعالیت دارم و عشق و علاقه شدید به ورزش پهلوانی و مرام ومنش ورزشکاران علت اصلی گرایش ورود من به حوزه تربیت بدنی و ورزش بود.

درامی همچنین گفت : از 10 سالگی وارد گود کشتی شدم و بعد از آن نیز یکی یکی پله های ترقی را به لطف خدا پشت سر گذاشته و وارد جرگه بزرگان شده وسالها در سطح اول کشتی کشور حضور پیدا کردم که موفق به کسب مقام های متعدد در سطح آسیا و کشور شدم و در حال حاضر نیز در باشگاه کشتی شهید شهریاری مشغول به آموزش کشتی در رده های پایه هستم.

درامی با اشاره به نقش ویژه خانواده در موفقیت افراد جامعه تصریح کرد : اولین مشوق بنده خانواده عزیزم مخصوصا برادر بزرگترم آقا مجید بودند که مرا در مراحل مختلف زندگی حمایت و همراهی نمودند.

وی همچنین افزود : مقام های بسیاری در سطح مسابقات کشوری و بین المللی کشتی کسب کرده ام که شامل 30 مقام قهرمانی کشور ، کسب قهرمانی نوجوان آسیا ، حضور بیش از 15 سال در سطح اول کشتی کشور ، کسب سه عنوان اول ، دوم و سوم مسابقات بین‌المللی و همچنین کسب مقام دوم وسوم کشوری در رشته جودو را نیز در کارنامه خود دارم

در ادامه درامی گفت : پهلوان اوزان 80 و90 کیلوگرم و دو دوره نایب پهلوان سنگین وزن کشور شدم ودر سال1393 به عنوان مربی تیم ملی کشتی ساحلی درمسابقات جهانی در کشور رومانی انجام وظیفه کردم.

وی با اشاره به وضعیت درس تربیت بدنی در مدارس شهرستان اظهار داشت : وجود مشکلات در مناطق محروم غیر قابل اجتناب می باشد و به علت کم بودن امکانات ومحیط های آموزشی و همچنین وضعیت مالی خانواده ها کار برای بنده وهمکاران را سخت نموده است و امیدوارم معلمان ورزش با تلاش مضاعفشان بیش از پیش موجب ارتقا و بهبود سلامت و شادابی دانش آموزان ، درس تربیت بدنی و جایگاه دبیران ورزش باشند ،

درامی در پایان سخنان خود گفت : معلم ورزش در شرایط مختلف چه در سرما و چه در گرما کلاس خود را برگزار می‌کند وبا علاقه ای که در کار خود دارد نشاط و شادی را در زنگ ورزش برای دانش آموزان به ارمغان می آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار