استان همدان جزء 5 استان برتر کشور در ساماندهی مطلوب نیروی انسانی است

همدان (پانا) - رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از قرار گرفتن استان همدان در جمع 5 استان برتر کشور در سرعت، دقت و سلامت ساماندهی نیروی انسانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
استان همدان جزء 5 استان برتر کشور در ساماندهی مطلوب نیروی انسانی است

اسفندیار چهاربند در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان همدان با قدردانی از اقدامات شایسته مدیرکل و همکاران این استان در ساماندهی مطلوب نیروی انسانی، اظهار کرد: طبق بررسی های مرکز برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش، استان همدان جزو 5 استان برتر کشور در سرعت، دقت و سلامت ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی جاری به شمار می رود.

وی با اشاره به دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال جاری، گفت: در این دیدار رهبر انقلاب به سه نکته مهم اشاره فرمودند که نیروی انسانی، تربیت معلم و جنگ اقتصادی بود که این مطالب نشان دهنده اهمیت بالای بحث نیروی انسانی در آموزش و پرورش است.

رییس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره چالش های ساماندهی مطلوب نیروی انسانی، خاطر نشان کرد: برای آغاز سال تحصیلی در مهر 97 با چالش جدی نیروی انسانی مواجه بودیم که کمتر کسی باور می کرد از این مسأله با موفقیت بتوان عبور کرد، اما با تدبیر دستور العمل مدرسه محور توانستیم به خوبی از این مقوله عبور کنیم.

چهاربند تصریح کرد: یکی از کار های مهمی که باید برای مهر98 انجام دهیم ساماندهی واحد های آموزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار