در محل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان برگزار شد:

نمایشگاه پدافند غیرعامل

کرمان(پانا) - همزمان با هفته نکوداشت پدافندغیرعامل نمایشگاه آموزشی بصری پدافند غیرعامل در محل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گشایش یافت.

کد مطلب: ۸۶۶۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه پدافند غیرعامل

رضا طالبی زاده در حاشیه نمایشگاه آموزشی بصری پدافند غیر عامل گفت: این نمایشگاه آموزشی در حوزه‌ های مدیریت انرژی و آب، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت وسلامت بیولوژیک، امداد و نجات به نمایش درآمده و این مقوله در ارتقاء سطح آگاهی مردم و کارکنان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در زمینه پدافند غیرعامل گفت: در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل موفق شدیم با اسکن و آرشیو الکترونیک بیش از 580 هزار پرونده ثبتی مشتمل بر 20 میلیون برگ گامی بزرگ در راستای دفاع از تثبیت مالکیت مردم و دولت برداریم.

این مقام قضائی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در 12 واحد ثبتی کلیه پرونده های ثبتی اسکن و آرشیو شده است و اوراق این پرونده ها تحت شرایط مناسبی نگهداری می شوند و کارشناسان با استفاده از فایل های الکترونیکی بارگزاری شده در سامانه آرشیو الکترونیک در حال خدمترسانی به شهروندان می باشند.

یادآور می شود نمایشگاه آموزشی بصری پدافند غیرعامل تا 15 آبان ماه در محل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان دائر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار