بررسی راهکارهای ترافیکی در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران

تهران (پانا) - راهکارهای ترافیکی و مسیرهای دسترسی خودروها و بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی تهران بررسی شد تا راهکارهای ترافیکی مناسبی برای ایام برگزاری نمایشگاه در این محدوده اتخاذ شود.

کد مطلب: ۸۶۶۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی راهکارهای ترافیکی در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، علیرضا اسفراینی نژاد، معاون حمل و نقل و ترافیکی منطقه 3 شهرداری با بیان اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران، شاهد اختلال حرکتی وسائل حمل و نقلی به خصوص در ضلع جنوبی نمایشگاه هستیم، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، توسعه خوبی در پارکینگ‌های ضلع جنوب و شمال نمایشگاه واقع در بزرگراه چمران انجام شده تا شهروندان هنگام نیاز به پارک خودرو از این ظرفیت استفاده کنند.

وی افزود: تخصصی شدن برنامه‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران با مخاطب خاص باعث کاهش بار ترافیکی در محدوده این نمایشگاه شده است اما سرنشینان خودروهایی که تمایل دارند از ضلع جنوبی به نمایشگاه بین‌المللی دسترسی پیدا کنند بعد از عبور از بزرگراه نیایش و خیابان سئول می‌توانند وارد پارکینگ و محوطه نمایشگاه شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 ادامه داد: همچنین با ایجاد پارکینگ‌هایی در ضلع شمالی نمایشگاه بین‌المللی تهران، خودروها می‌توانند از مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید چمران به این ضلع از نمایشگاه نیز دسترسی یابند.

اسفراینی نژاد تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، یکبار دیگر تمامی مسیرهای دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی بررسی می‌شود و پس از انجام مطالعات لازم و همراهی تمامی سازمان‌ها از جمله: نمایشگاه بین‌المللی، پلیس راهور، شهرداری منطقه 1 و شهرداری منطقه 3 نسبت به باز تعریف مسیرهای دسترسی، روانسازی تردد خودروها و انجام اصلاحات هندسی در خیابان سئول، تقاطع خیابان نمایشگاه اقدامات لازم انجام می‌شود.

طی بازدیدی از نمایشگاه بین المللی تهران، شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 3 و رییس نمایشگاه بین المللی تهران، راهکارهای ترافیکی و مسیرهای دسترسی خودروها و بازدید کنندگان از نمایشگاه بین المللی تهران بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار