آیین‌نامه گرنت اعضای هیات علمی پیام نور بازنگری می‌شود

تهران (پانا) - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور از اصلاح و بازنگری آیین‌نامه گرنت اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد و گفت این آیین نامه با رویکرد جدید کیفی‌گرایی اصلاح می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۶۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین‌نامه گرنت اعضای هیات علمی پیام نور بازنگری می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمدعلی کریمی با بیان اینکه انعطاف گرنت‌های پژوهشی در آیین‌نامه جدید افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: در این آیین‌نامه امکان حمایت از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی و همچنین فعالیت‌های پژوهشی با گستره عملی بالاتری فراهم می‌شود.

وی افزود: در گذشته اعضای هیات علمی می‌توانستند بخشی از گرنت علمی پژوهشی خود را برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها تخصیص دهند و اکنون این امکان فراهم شده است که اعضای هیات علمی با انعطاف بیشتری حتی کل اعتبار پژوهانه خود را به این سمت هدایت کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به مشکلات ارزی و عدم امکان و تقاضای ایجاد فرصت مطالعاتی در خارج از کشور، دانشگاه پیام نور این فرصت را در داخل فراهم کرده و اعضای هیات علمی دانشگاه می توانند در دانشگاه های معتبر داخل فرصت مطالعاتی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر کریمی با اشاره به نشریات علمی - پژوهشی دانشگاه نیز گفت: نشریات علمی - پژوهشی دانشگاه پیام نور به زودی با رویکرد بین المللی (واجدDOI) نمایه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار