برگزاری جلسه هماهنگی برنامه شهید بهنام محمدی

بجنورد (پانا)-جلسه هماهنگی برنامه شهید بهنام محمدی (پیوند خانواده، مسجد و مدرسه) با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش بجنورد و مسئول اجرای برنامه در سپاه پاسداران شهرستان در محل دفتر مدیر اداره آموزش وپرورش تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۶۶۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی برنامه شهید بهنام محمدی

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش بجنورد دراین خصوص اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه ، ایجاد انس هر چه بیشتر دانش آموزان و خانواده های ایشان با مساجد ، اماکن مذهبی و نماز جمعه، تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان با بهره گیری بیشتر از ظرفیت مساجد و کمک به حفظ و تحکیم خانواده با آموزش و تمرین مهارت های سبک زندگی است .

قلیزاده ادامه داد: اعضای کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج مدرسه در این برنامه ،مدیر مدرسه،فرمانده واحد مقاومت(دبیر) معاون پرورشی ،رئیس انجمن اولیاء و مربیان، 2 نفر از فرهنگیان بسیجی مدرسه،یک نفر معلم درس آمادگی دفاعی، امام جماعت مسجد ،فرمانده پایگاه بسیج، رئیس هیئت امنای مسجد، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی میباشند.

وی عنوان کرد: مدارسی که در جوار مساجد قرار دارند ،هدف اجرای این طرح می باشند که این برنامه در هشت آموزشگاه متوسطه دوره اول (4 آموزشگاه پسرانه ، 4 آموزشگاه دخترانه) در طول سال تحصیلی اجرا خواهد شد.

قلیزاده گفت: برگزاری مسابقات و برنامه های علمی ،پژوهشی،مشارکت در برنامه های مناسبتی مدرسه،مشارکت در برگزاری نماز جماعت، برگزاری اردوهای جذب تشکیلاتی دانش آموزی،برگزاری جشنواره های علمی،فرهنگی و ورزشی دهه فجر از برنامه های مهم این فعالیت در مدارس می باشد.

حجت الاسلام والمسلیمن عبد الرضا قوی بنیه ، مسئول اجرای این برنامه در سپاه پاسداران شهرستان نیزدر این جلسه گفت : تقدیر از نفرات برتر درسی و مسابقات در مسجد، پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در ساعات خارج از مدرسه در مسجد، برگزاری اردوهای تربیتی ،مهارتی،برگزاری حلقه های صالحین ،برگزاری بعضی از کلاس های درسی مدرسه در مساجد از فعالیتهای مهم این برنامه می باشد که با حضور و مشارکت اولیاء دانش آموزان و تقدیر و تشکر از دانش آموزان برجسته منطقه یا محله در مسجد با همکاری هیئت امناء مسجد ،انجمن اولیاء آموزشگاه ،واحد بسیج محله و مدرسه ، این برنامه در طول سال تحصیلی اجرا میگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار