ارائه خدمات به ۱۶۰ هزار زائر در صحن حضرت زهرا(س)

تهران (پانا) - معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: استانداری تهران در صحن حضرت زهرا(س) اسکان و پذیرایی بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر را بر عهده دارد و این ارائه خدمات تا ۲ روز پس از روز اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۶۶۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات به ۱۶۰ هزار زائر در صحن حضرت زهرا(س)

محمد امامی‌امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران با بیان اینکه امسال چهارمین سالی است که استانداری تهران به عزاداران اربعین حسینی در شهر نجف اشرف خدمات‌رسانی می‌کند، گفت: حدود ۲۲۰ موکب که در شهر نجف، کربلا و مسیرها برپا شده‌اند، مربوط به استان تهران است.

وی در ادامه افزود: همچنین سایر استان‌ها، شهرها و هیئت‌های مذهبی‌شان در کشور عراق دارای موکب‌های بسیاری هستند ولی بزرگ‌ترین موکب توسط استانداری تهران در صحن حضرت زهرا (س) قرار گرفته و علاوه بر آن استانداری تهران موکب‌های دیگری را برپا کرده است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت: پارکینگ ۴ طبقه در شهر نجف از دیگر مکان‌هایی است که استانداری تهران در این مکان به ارائه خدمات به زائران می‌پردازد. همچنین دو سوله هر کدام به مساحت ۷ هزار متر توسط استان تهران تجهیز شده است که می‌توان گفت حدود ۷۰ هزار نفر در زمان‌های شلوغ در این مکان خدمات اسکان و پذیرایی دریافت می‌کنند.

امامی‌امین ادامه داد: استانداری تهران در صحن حضرت زهرا (س) تعداد افراد بسیار بیشتری را نسبت به سوله اسکان می‌دهد و از آنان پذیرایی می‌کند که در کل بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر در این مکان اسکان می‌یابند.

وی افزود: بالغ بر ۱۲۰۰ نفر آشپز و خادم در موکب‌های ما فعالیت دارند که اقدامات پشتیبانی و پذیرایی را انجام می‌دهند که لازم می‌دانم بگویم تمامی هزینه‌هایی که طی این روزها انجام شد از محل نذورات مردمی است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران اظهار داشت:‌خوشبختانه خداوند ما را یاری داد تا بتوانیم علی‌رغم گرانی‌های به وجود آمده امسال نیز مانند سال‌های گذشته توفیق برگزاری هر چه بهتر و آبرومندانه مراسم اربعین را توسط استانداری تهران داشته باشیم.

امامی‌امین در پایان خاطرنشان کرد: ما از ۶ صفر اسکان و پذیرایی را برای زائران اربعین حسینی آغاز کردیم که تا روز پنج‌شنبه (دو روز پس از اربعین)‌ خدمات‌رسانی به زائران ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار